عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

چگونه یک طراحی سایت اختصاصی و درآمدزا برای فروشگاه اینترنتی مبلمان خود داشته باشیم؟

آیا تا به حال به طراحی سایت و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مبلمان فکر کرده اید؟ شاید هم هنوز این تصور را دارید که مشتریان برای خرید لوازمی مانند مبلمان اداری و خانگی باید به صورت حضوری در فروشگاه ها حاضر شوند و از نزدیک به بررسی مدل و جنس کار بپردازند. اجازه دهید به شما بگوییم که فرهنگ استفاده از فروشگاه های اینترنتی برای خرید به قدری گسترش یافته است که در فضای مجازی شاهد حضور تعداد قابل توجهی فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری و خانگی هستیم. اگر هنوز هم برای شروع این کار تردید دارید و از مراحل انجام کار اطلاع دقیقی ندارید، با اطلس ساختار داده همراه شوید تا به بررسی مراحل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان بپردازیم.


مرحله اول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان : یک تولید کننده عمده پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی شما باید به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن، پاسخ گوی سفارش‌های مشتریان باشد. از طرف دیگر برای کاهش قیمت تمام شده و افزایش میزان سود، لازم است که فروشگاه شما محصولات خود را بدون واسطه و از تولید کننده اصلی دریافت کند. در این صورت برای ارسال پاسخ مشتریان نیز دچار مشکل نمی‌شوید. اگر شما دارای یک تولیدی مبل هستید و می‌خواهید با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان فروش خود را گسترش دهید، یک موقعیت بسیار عالی در انتظار شما است. شما به راحتی می‌توانید با کاهش هزینه های مربوط به نگهداری مبلمان در فروشگاه های حضوری، سود خود را به طرز چشم گیری افزایش دهید. ضمن اینکه تعداد رقبای شما در فضای مجازی به مراتب کمتر از تعداد فروشگاه‌های موجود در سطح شهر است.

 


مرحله دوم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان : یک طراحی سایت اختصاصی داشته باشید.

داشتن یک طراحی سایت حرفه ای برای یک فروشگاه اینترنتی موفق مبلمان بسیار مهم است. برای مثال در نظر بگیرید که قصد دارید تا مبلمان خود را به صورت حضوری به فروش برسانید. مشتری شما می‌خواهد بداند که برای این مبل چه از چه رنگ‌ها و مدل‌های پارچه‌ای می‌توان استفاده کرد. هم چنین مدل سفارش تعداد نفرات مبل‌ها به صورت دو نفره، تک نفره و ... و همچنین انتخاب مدل‌های مختلف میز نیز از جمله پارامترهایی است که توسط مشتریان پرسیده می‌شود.  هرکدام از این مدل‌ها  تغییراتی در قیمت نهایی مبلمان ایجاد می‌کند. در یک فروشگاه اینترتی نیز شما باید بتوانید به کاربران خود اجازه دهید تا بتوانند تمامی این تغییرات را به صورت آنلاین اعمال کنند و با بررسی همه موارد سرانجام بتوانند مبل مورد نظر خود را انتخاب کنند. شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران، آماده ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با رعایت ویژگی های شخصی سازی تمامی موارد ذکر شده می‌باشد. پشتیبانی خدمات پس از راه اندازی سایت و آموزش نحوه کارکردن با مدیریت سایت نیز از جمله پشتیبانی‌های این شرکت به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب و امکانات عالی، فقط کافی است با ما تماس بگیرید.


مرحله سوم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان : درج محتوای وب‌سایت فروشگاه اینترنتی

در این قسمت، با تکیه بر دانش و تجربه اطلس ساختار داده در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی، به بررسی مهم‌ترین قسمت های درج محتوا در سایت می‌پردازیم:


الف ) توصیف جامع محصولات در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان

شما در حال فروش محصولات خود به صورت آنلاین هستید، بنابراین لازم است تا حتی اطلاعاتی بیش تر از آنچیزی که حتی به صورت حضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهید را در اختیار کاربران خود قرار دهید. این به این معنی است که توضیحات شما باید کاملا آموزنده باشد. مواد به کار رفته در مبلمان، رنگ بندی‌های مختلف ، وزن، ابعاد مبل و .. از جمله نکات مهمی است که باید در قسمت توضیح محصولات درج شود. هم چنین شما می‌توانید از توضیحات دیگری نیز در جهت توصیف محصولات خود اضافه کنید. استفاده از کلماتی مانند "راحتی" ، "دوام بالا"، "شیک و منحصر به فردن بودن" ، "آسایش"، "سادگی" می‌تواند به خرید بیشتر محصولات شما کمک فراوانی کند.

ب) تهیه تصاویر با کیفیت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان

یک نکته بسیار مهم استفاده از تصاویر با کیفیت، شفاف و زیبا از مبلمان است. تصاویری که برای معرفی محصولات خود تهیه می‌کنید باید در نور مناسب و در کنار یک دکوراسیون زیبا و هماهنگ با مبلمان گرفته شده باشند. کیفیت تصاویر باید به قدری بالا باشد که به راحتی بتوان با بزرگنمایی آنها جزئیات تصویر را مشاهده کرد. برای الهام گرفتن درباره نحوه قراردادن تصاویر می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی IKEA مراجعه کنید.
 

 

ج) قیمت گزاری منصفانه در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان

به طور حتم قصد شما از راه‌انداری فروشگاه فقط دادن اطلاعات به کاربران نیست، شما به دنبال فروش محصولات خود هستید. عوامل مختلفی در نحوه قیمت گزاری شما تاثیر دارند. اما به طور کلی می‌توان گفت که قیمت‌های شما باید قابلیت ورود در بازار رقابتی را داشته باشند. قیمت مبلمان شما باید نمود کیفیت و انتظارات مشتریان شما باشد. در ابتدای راه اندازی فروشگاه و برای افزایش ترافیک سایت، می‌توایند تعدادی از مبل های پر فروش و یا سودآور را در یک جشنواره تبلیغاتی با قیمت‌های ویژه به فروش برسانید.


مرحله چهارم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان : فروشگاه خود را معرفی کنید

بعد از انجام تمام مراحل بالا و راه اندازی سایت، کار شما در واقع شروع شده است! نگران نباشید چون در این قسمت هم با برای شما راهکارهایی داریم

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ:

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو -SEO) سایت، تولید محتوای مناسب ، استفاده از بسترهای رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام، طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی برای جشنوارهای فروش، تبلیغات کلیکی، تبلیغات گوگل ادوردز و ... از جمله روش هایی است که شما می‌توانید با استفاده از آن به معرفی سایت خود بپردازید. یکی دیگر از خدمات قابل ارائه شرکت اطلس ساختار داده، خدمات دیجیتال مارکتینگ و استراتژی حضور موثر در این فضا است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.