عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم)

ادامه از قسمت دوم

 

16.بهینه کار کنید

یک ساعت و نیم با فراغ بال و با تمرکز کار کردن و کد زدن بهتر از اینه چهار ساعت پشت کامپیوتر بشینید و همه ش حواستون به اینستاگرام و تلگرام و یوتیوب و موبایل باشه.
موقع کار همه چیزهایی که باعث حواس پرتی تون میشه و راندمان کاری تون رو پایین میاره از خودتون دور کنید.

17.به فکر افزایش مهارت باشید

محدود کردن مهارت خودتون به دانش برنامه نویسی اصلا کار خوبی نیست.

برای افزایش احتمال موفقیتتون به عنوان یه برنامه نویس یا طراح وب سایت  خیلی مهمه که مهارت هایی مانند بازاریابی، قدرت مذاکره، برقراری ارتباط و مهارت های اجتماعی تون رو هم تقویت کنید.
اگه به برنامه نویسان خیلی مشهور و موفق نگاهی دقیق بندازید متوجه میشید که این افراد در زمینه های مختلف دارای مهارت هستند نه فقط در زمینه کدزنی.

18.با دیگران تعاملات آنلاین برقرار کنید

به گروههای آنلاین کدنویسی و طراحی سایت بپیوندید، گروههای فیسبوکی، تلگرامی و یا گروههای داخل لینکداین. از پرسیدن سوال های ساده و ابتدایی و احمقانه نترسید.
در وب سایت هایی مانند استک اورفلو، رددیت، کوئرا و مانند اینها عضو شوید و سوال بپرسید و به سوالات دیگران جواب بدید.

19.در گردهمایی های و جلسات برنامه نویسان شرکت کنید

 من یه آدم درونگرا هستم و دیگران بخاطر این خصوصیاتم به من میگن خانوم هاویشام!!! من تو تمام مهمانی ها ترجیح میدم یه گوشه باشم و با کسی کاری نداشته باشم.
اگه شما هم مثل من درونگرا باشید باید بدونید که برای موفقیت لازمه که بعضی وقتا از دایره امن تون بیرون بیایید و با دیگران معاشرت کنید.
تواینترنت بگردید و گردهمایی های مخصوص برنامه نویسان رو پیدا کنید و توی اونها شرکت کنید.
به همین بسنده نکنید، اگه میخواهید یه طراح وب سایت فریلنسر بشید به جلسات کارآفرینان برید و اونجا خودتون رو معرفی کنید، به هر حال مشتری شما همین صاحبین کسب و کار هستند.

20.شخصیت دوگانه داشته باشید

سعی کنید هم نقش بازدید کننده از وب سایت هاتون رو داشته باشید و هم نقش سازنده وب سایت ها.
به عنوان یه کاربر وب سایت باید به این فکر کنید که در هر قسمت از وب سایت چه چیزی از ذهنتون میگذره؟ آیا چیزی که میخوام رو توی وب سایت پیدا می کنم؟ آیا وب سایت مطابق نیاز من ساخته شده؟ آیا من به این وب سایت اطمینان می کنم؟
به عنوان سازنده وب سایت شما باید به این موضاعات فکر کنید: آیا وب سایت من به سوالات و تردیدهای کاربران به خوبی پاسخ میده؟ چه کاری میتونم انجام بدم که کاربران رضایت بیشتری از وب سایت داشته باشن؟ چه تغییراتی میتونم انجام بدم که کاربران اون کاری رو که من میخوام انجام بدن راحتتر انجام بدن؟

21.هرگز تسلیم نشید

آدم های موفق بصورت مداوم شکست میخورن، اما چیزی که اونها رو از بقیه آدم ها جدا میکنه اینه که هرگز تسلیم نمیشن و همیشه یه راه بهتر و جدیدتر برای انجام دادن کارها پیدا میکنن.
بعضی وقتا چیزی که مشخص میشه شما موفق میشید و یا شکست میخورید، فقط یه تلاش دوباره ست.
هرگز دست از رویاهاتون نکشید!

خلاصه

هرگز فکر نکنید که نمیتونید یه طراح وب سایت یا برنامه نویس موفق بشید! به خودتون ایمان داشته باشید و مطمئن باشید که اگه سعی و تلاش کنید حتما موفق میشید.
امیدوارم این مقاله بتونه کمکتون کنه که بدونید برای یه طراح وب سایت موفق شدن چه کارهایی باید انجام بدید.
خوشحال میشم اگه شما هم نکته ای میدونید و میخواهید به این 21 نکته اضافه کنید توی قسمت کامنت ها برام بنویسید.

 

پایان

0 دیدگاه