عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی

مراجعه به نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی، می تواند راهنمای بسیار خوبی برای افرادی باشد که دنبال طراحی سایت تجهیزات پزشکی هستند. طراحی سایت تجهیزات پزشکی با توجه به نوع مخاطبان خود می تواند طرح ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشد. 
اگر مخاطبان وب سایت شما پزشکان هستند و قصد دارید تا تجهیزات خود را به صورت مستقیم به آن ها ارائه دهید. لازم است که در محتوای سایت و هم چنین تصاویر خود الگوهای ویژه ای داشته باشید. نوع صحبت با پزشکان، اطلاعات تخصصی که باید در اختیار آن ها قرار بگیرد و حتی قیمت گزاری محصولات از جمله این ویژگی ها است.
به همین ترتیب اگر مخاطبان شما بیمارانی هستند که خواستار استفاده از تجهیزات پزشکی شما هستند. باید در طراحی سایت تجهیزات پزشکی و ویژگی های آن دقت بیشتری داشته باشید. محصولات و ویژگی های آن ها باید به ساده ترین شکل ممکن به کاربران توضیح داده شوند تا کاربران گیج و سردرگم نشوند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله مراجعه نمایید.

به طور کلی می توان گفت یک طراحی سایت تجهیزات پزشکی باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • ساده باشد.
  • از تصویرهای متعدد و باکیفیتی استفاده کند.
  • کاملا واضح و قابل درک باشد.

در طراحی سایت تجهیزات پزشکی شما باید محصولات خود را به درستی دسته بندی کنید و به ساده ترین   شکل ممکن آن ها را معرفی نمایید. برای آنکه بتوانید تصویر بهتری از این ویژگی ها داشته باشید، همراه با اطلس ساختار داده به بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق می پردازیم. هم چنین در ادامه به ویژگی های مثبت هر کدام اشاره می کنیم.
 
 


اولین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی، سایت medmartonline

 این وب سایت نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی ساده و واضح است. همان طور که پیدا است، اطلاعات به خوبی در آن دسته بندی شده است و کاربر به محض ورود به سایت می داند که چه محصولاتی عرضه می شوند. در صفحه اصلی سایت نیز تخفیف های فصلی و شرایط ویژه خرید و هم چنین برخی از پر فروش ترین محصولات نشان داده شده است. 
در قسمت توضیح محصولات می بینیم که چگونه تصاویر با کیفیت و ساده ای از تک تک محصولات تهیه شده است و هم چنین ویدئو آمورش نحوه استفاده از محصولات نیز در این قسمت به کمک کاربران می آید.. هم چنین در قسمت کناری محصولات می بینیم که چه فیلتر دقیق و کاربردی برای آن ها در نظر گرفته شده است.
 

این سایت هم چنین دارای درگاه پرداخت اینترنتی است و به نوعی فروشگاه اینترنتی به حساب می آید. نکته دیگری که باید درباره این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی به آن اشاره کنیم وجود وبلاگ جداگانه برای سایت است. تولید محتوا اهمیت در فروشگاه اینترنتی اهمیت ویژه ای دارد و به بهتر دیده شدن و SEO سایت کمک می کند. این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی توانسته است با تولید محتوای مناسب کاربران خود مقاله ای جالب توجه و مفیدی برای آن ها تولید کند. 
دقت داشته باشید که تمام مقاله های وبلاگ این سایت مربوط به کالاها و خدمات آن نیست. تنها برخی از این مقالات درباره کالاهای سایت و نحوه کاربرد آن است و تعدادی از آن ها نیز درباره موضاعاتی مانند زندگی سالم ترو شاد تر است. توجه به همین نکته موجب افزایش میزان بازید وبلاگ و در نهایت میزان بازید فروشگاه اینترنتی و خرید از آن می گردد. استفاده از وبلاگ کمک میکند تا بتوانید جایگاه وب سایت خود را در صفحه نتایج جستجوی گوگل بالاتر ببرید.
 

در نهایت به نظر می رسد که مخاطبان سایت بیماران هستند و این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی به خوبی توانسته است با آن ها ارتباط برقرار کند. اگر در نظر دارید وب سایتی مانند این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی داشته باشید، می توانید با اطلس ساختار داده تماس بگیرید و درباره نحوه طراحی و اجرای آن صحبت کنید.


دومین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی : سایت gelifesciences

شرکت gelifesciences یکی از رهبران بازار جهانی تجهیزات پزشکی است و تعجبی ندارد که وب سایت آن دارای طراحی مدرن و پیشرفته ای است. اولین چیزی که در نگاه اول نظر ما را به خود جلب می کند فیلتر بندی بسیار پیشرفته و دقیق محصولات است. برای مثال هر هفته محصولات برتر در سایت نمایش داده می شود.
 


به نظر می رسد مخاطبان این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی، جامعه پزشکان است و وب سایت gelifesciences به خوبی توانسته است ارتباط قوی با آن ها برقرار کند. طراحی گرافیکی سایت مانند یک اثر هنری است و در آن از فضای سفید به درستی استفاده شده است. در نتیجه این گرافیک زیبا، این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی به نظر بسیار حرفه ای و قابل اعتماد به نظر می رسد. در نتیجه شرکت می تواند به راحتی نظر پزشکان و سرمایه داران بزرگ را به خود جلب کند.
در این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی محصولات نیز به درستی معرفی شده اند. استفاده از تصاویر با کیفیت از محصولات درکنار توضیحات علمی مناسب موجب می شود تا کاربران به راحتی بتوانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. 
در قسمت تولید محتوا و وبلاگ این وب سایت نیز نکته جالبی به چشم می خورد. محتواهای متنی به کار رفته در سایت به بررسی نکات علمی و جدیدترین دستاور های این حوزه می پردازد، که به نوبه خود  برای پزشکان بسیار جذاب است. هم چنین در این قسمت از پادکست نیز استفاده شده است. این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی به خوبی توانسته است نیازهای کاربران خود را شناسایی کند و برای آن برنامه ریزی داشته باشد. یکی از دغدغه های کاربران این سایت کمبود زمان کافی برای مرور تمام مطالب است. استفاده از پادکست منجر به صرفه جویی زمانی کاربران این سایت می شود.
 


چنانچه مخاطبان وب سایت شما پزشکان و یا سرمایه داران هستند می توانید وب سایتی مانند این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی داشته باشید. برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.


سومین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی، سایت Fresenius

شرکت Fresenius نیز یکی دیگر از پیشگامان جهانی تولید تجهیزات پزشکی است. نکته قابل توجه در این سایت، ارائه گزارشات و مستندات متنوع است. گزارش های معتبری که در صنعت و رسانه های مختلف از فعالیت های این شرکت منتشر شده است در سایت آن ها به راحتی قابل دسترسی است و همین امر نمادی از اعتبار بالای این شرکت است. از آن جایی که مخاطبین این سایت عمدتا سرمایه داران بزرگ هستند، این کار موجب جلب اعتماد آن ها می شود.
اگر در نظر دارید سایتی مانند این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی داشته باشید و یا برخی از ویژگی های آن را در وب سایت خود داشته باشید، می توانید با متخصصان اطلس ساختار داده تماس بگیرید.


چهارمین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی : سایت mckesson

این سایت نیز مثالی از نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق است. در این سایت نحوه دسته بندی محصولات به شیوه ای کاملا متفاوت ارائه شده است. به جای منو متداول کشویی ما شاهد منوی سه صفحه ای هستیم. 
 

یکی دیگر از ویژگی هایی که در این سایت به خوبی رعایت شده است، واکنشگرا بودن سایت است. از آنجایی که تعداد زیادی از کاربران ممکن است از طریق تلفن همراه و یا تبلت خود وارد سایت شما شوند، بسیار مهم است که وب سایت شما واکنشگرا باشد. شاید این نکته به نظر شما نکته بدیهی به نظر برسد اما در کمال تعجب هنوز هم می توان نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی مشاهده کرد که واکنشگرا نیستند. به سایت CardinalSwitch نگاهی بیاندازید. در این وب سایت محتوای بسیار عالی و ارزنده ای در اختیار کاربران قرار می گیرد ولی این وب سایت در تلفن همراه چیدمان خود را از دست می دهد. 
بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین نکاتی که باید همواره در بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شود، واکنشگرا بودن سایت است. اگر شما نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی در نظر دارید می توانید درباره طراحی اختصاصی و ویژگی های مورد  نظر خود با ما تماس بگیرید.
 

پنجمین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی :  سایت cynosure

یکی از جالب ترین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی سایت cynosure است. همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم، محتوای داخل سایت، طراحی گرافیکی سایت و هم چنین نحوه اعمال دسترسی ها کاملا به نوع مخاطبان شما بستگی دارد.
عمدتا مخاطبان وب سایت تجهیزات پزشکی دو دسته هستند: بیماران و پزشکان. به طورکلی می توان گفت اگر مخطبان شما بیماران هستند مطالب شما شفات تر باید و توضیحات شما ساده تر باشد. در مقابل اگر مخاطبان شما پزشکان هستند باید اطلاعات تخصصی تری به آن ها ارائه دهید.
اما اگر مخاطبان شما در هر دوسته باشند باید چه کنیم؟ سایت cynosure  ارائه دهنده محصولات زییایی و بهداشتی است که هر بیماران و پزشکان هر دو جز مخاطبان آن هستند.  با نگاهی به این سایت می بینیم که این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی در صفحه اول خود مخاطبان خود را به دو دسته بیماران و پزشکان جدا می کند. به طور واضحی نحوه بیان اطلاعات و مشخصات برای هر دو دسته فرق می کند. 
وقتی کاربران این سایت بیماران هستند، جنس دغدغه ها و نیازهای آنان متفاوت است. در توضیح محصولات این سایت در قسمت بیماران می بینیم که تصاویر شفاف و متنوعی از قبل و بعد استفاده از محصولات وجود دارد. یعنی دقیقا همان چیزی که بیمارن می خواهند بدانند! هم چنین این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی در ادامه به بررسی اطلاعات محصولات می پردازد. در ابتدا نحوه کار کردن آن ها را به طرز ساده ای توضیح می دهد و سوال های رایجی که بیماران درباره محصولات دارند را پاسخ می دهد. نمونه های مختلف محصولات و تفاوت آن ها را توضیح می دهد و کمک می کند تا در نهایت بیماران بتوانند محصول نهایی مورد نظر خود را پیدا کنند.
 

در مقابل وقتی وارد قسمت پزشکان/تهیه کنندگان اصلی می شویم، می بینیم که شرایط کاملا متفاوت است.  در این قسمت وب سایت کاملا به توضیح دستگاه ها پرداخته است و در ادامه به سوالاتی پاسخ می دهد که دغدغه پزشکان است. در انتهای این صفحه شاهد بارگزاری فرم اطلاعات تخصصی کلینیکی و شرایط ایمنی مربوط به دستگاه ها هستیم.
سایت cynosure نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق در جداسازی مخاطبان است. اگر ماهیت محصولات تجهیزات پزشکی شما نیز به نوعی است که باید اطلاعات مختلفی به مخاطبان خود ارائه دهید می توانید به این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق نگاهی داشته باشید.
 

 
در صورتی که مایل هستید تا وب سایتی مانند این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق داشته باشید می توانید با از مشاوره رایگان متخصصان اطلس ساختار داده استفاده نمایید.


ششمین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی :  سایت bkmedical 

سایت bkmedical یکی از نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق در زمینه دسته بندی درست محصولات است. کاربران وب سایت تجهیزات پزشکی باید در کوتاه ترین زمان ممکن به محصولات مورد نظر خود هدایت شوند. زیرا تنوع مختلف این محصولات ممکن است باعث سردرگمی بازدید کنندگان شود. دسته بندی درست محصولات و تجهیزات پزشکی یک راه حل بسیار عالی برای هدایت درست کاربران است.
 

سایت bkmedical به عنوان نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی، توانسته است به درستی محصولات خود بر اساس نیاز های مشتریان و کارآیی آن ها تقسیم بندی کند. هم چنین با ورود به هر بخش نیز می توانید به راحتی محصولات مختلف هر دسته بندی را در کنار هم ببیند و به راحتی با هم مقایسه کنید.  اگر محصولات تجهیزات پزشکی شما نیز دارای تنوع بالایی از محصولات است می توانید برای وب سایت خود از این نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی الگوبرداری کنید. 
 

هفتمین نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی :  سایت  biolifesolutions

اگر سایت تجهیزات پزشکی شما دارای درگاه پرداخت اینترنتی باشد، بسیار مهم است که بتوانید نحوه خرید کردن از سایت را بسیار ساده طراحی کنید.  سایت biolifesolutions یک نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق در این زمینه رعایت نکات فروش محصولات است.
در صفحه اصلی می بینیم که برای یادآوری نحوه خرید برای کاربران دکمه "سفارش" را در مکان مناسبی از سایت قرار داده است. هم چنین در مورد کاربران می توانند به راحتی تمام گزینه های خرید و قیمت های مختلف آنان را به راحتی بررسی کنند و ثبت سفارش نمایند.
 

اکنون به  معرفی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی و بررسی تمامی نکات آن ها پرداختیم، شاید سوال های مختلفی در ذهن شما شگل گرفته باشد. اگر درباره نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی و یا هزینه های آن پرسشی دارید می توانید به راحتی با متخصصان اطلس ساختار داده مشورت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید.