عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

10 نکته مهم در طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق

طراحی سایت تجهیزات پزشکی یک گزینه بسیار مناسب برای افزایش درآمد افرادی است که در حوزه واردات، تولید و یا فروش تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند. اگر شما در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می کنید، به معنای واقعی کلمه هزاران پزشک، پرستار و بیمار وجود دارند که به محصولات شما وابسته هستند. طراحی سایت تجهیزات پزشکی به شما کمک می کند تا بتوانید ارتباط بهتری با مشتریان حال حاضر خود برقرار کنید. طراحی سایت تجهیزات پزشکی هم چنین یک گزینه بسیار عالی برای افزایش میزان مراجعان شما خواهد بود.

 


طراحی سایت تجهیزات پزشکی می تواند با توجه به نوع فعالیت، گستردگی آن و هم چنین نوع مشتریان شما شامل بخش های مختلفی باشد. مشتریان شما ممکن است به صورت خرد و یا عمده از شما خرید داشته باشند ممکن است مشتریان شما مطب ها و یا بیمارستان های بزرگی باشند که به صورت عمده از شما خرید می کنند. در این صورت طراحی سایت تجهیزات پزشکی به شما کمک می کند تا بتوانید جایگاه برند خود را بالاتر ببرید و از رقبیان تان سبقت بگیرید. هم چنین ممکن است شما تصمیم داشته باشید برخی از محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش برسانید. در این صورت اضافه نمودن بخش فروشگاه اینترنتی به طراحی سایت تجهیزات پزشکی، تاثیر فوق العاده ای بر روی میزان فروش شما خواهد داشت.  همراه با اطلس ساختار داده به معرفی ویژگی های لازم برای داشتن یک طراحی سایت تجهیزات پزشکی موفق خواهیم پرداخت. ویژگی های مهم و حیاتی که توجه به آن موجب تغییر روند طراحی سایت تجهیزات پزشکی و کسب و کار شما می گردد.


 نکته اول برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : نیازها و احتیاجات مشتریان خود را بشناسید.

نکته بسیار مهمی ک باید در طراحی سایت تجهیزات پزشکی به آن توجه کنید، درک نیازها و احتیاجات مخاطبان شما است. همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم ممکن است مخاطبان شما بیمارانی باشند که به طور معمول نیاز به تجهیزات پزشکی دارند و شما قصد دارید محصولات خود را به صورت آنلاین به آن ها بفروشید. در این صورت باید به  چه نکته ای توجه داشته باشید؟ باید بدانید که اصلی ترین مشکل مخاطب شما برای خرید و سفارش از شما چیست؟
 آیا محصولات شما به راحتی توسط آن ها قابل درک است؟
آیا نیاز است تا تفاوت محصولات کاملا به آن ها توضیح داده شود؟
در نظر گرفتن تمامی  این نکته های ظریف و حیاتی ضامن موفقیت طراحی سایت تجهیزات پزشکی شما خواهد بود.
در مثالی دیگر فرض کنید مخاطبان شما پزشکان هستند. در این صورت باید در نوع صحبت و کلام خود تغییر ایجاد کنید زیرا رویکرد پزشکان با بیماران کاملا متفاوت است. پزشکان معمولا نیازی به معرفی زیاد محصولات ندارند اما به دنیال داشتن بهترین محصولات برای مصرف هستند. شاید قرار دادن چنین جمله ای در صفحه اصلی طراحی سایت تجهیزات پزشکی برای مخاطبان شما جذاب باشد:
"با استفاده از تجیهرات پزشکی ما می توانید با کم ترین هزینه، بیشترین درآمد و بالاترین کیفیت را برای خود و بیماران تان داشته باشید."


نکته دوم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : خود را به درستی معرفی کنید و نشان دهید که بهترین هستید!

بسیار مهم است در قسمت درباره ما طراحی سایت تجهیزات پزشکی بتوانید تصویر خوبی از خود نشان دهید.
شما می توانید در این بخش به تاریخچه کاری خود و هم چنین مدارک و مجوز های لازم فروش تجهیزات پزشکی بپردازید. اگر در این حوزه دارای تکنولوژی خاصی هستید و یا محصولات شما در دنیا به نوآوری خاصی شناخته می شود، می توانید در این بخش به آن اشاره کنید. این جا دقیقا جایی است که می توانید بر روی ذهن مخطابان خود تاثیر بگذارید. هرچه قدر خود را در این زمینه حرفه ای تر نشان دهید مسلما شناخت کاربر از شما بالا خواهد رفت. 
پیشنهاد ما برای داشتن صفحه "درباره ما" موفق در طراحی سایت تجهیزات پزشکی،  این است که حتما از تصویر همکاران خود استفاده کنید. مخاطبان شما تمایل دارند تا با یک فرد تعامل داشته باشند تا با یک شرکت. حتی می توانید در این قسمت پادکست هایی نیز با صدای خودتان و یا همکاران تان منتشر کنید. 


نکته  سوم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : یک صفحه اصلی قوی و رابط کاربری مناسب داشته باشید.

بعد از اینکه تعیین کردید مخاطبان شما چه کسانی هستند باید سعی کنید در طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود توجه آن ها را جلب کنید. 
برای کارآیی بیشتر در این قسمت می توانید  از نظر متخصصان این کار استفاده کنید. آن ها چگونه این کار را انجام می دهند؟ متخصصان طراحی سایت تجهیزات پزشکی می توانند خود را در نقش مخاطبان شما قرار دهند و سعی می کنند دسترسی های راحت تری برای رسیدن به صفحه اصلی برای آن  ها در نظر بگیرند. 
 


کاربران شما علاوه بر احساس راحتی باید بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند. برای این کار شما نیاز دارید تا در طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود از تصاویر زیبا و محتوای کارآمد استفاده کنید. هم چنین در نظر داشته باشید که در طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی باید تمامی این المان ها به درستی کنار هم قرار بگیرند.


نکته چهارم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : محصولات خود را به درستی معرفی کنید.

نکته بسیار مهم در طراحی سایت تجهیزات پزشکی، معرفی درست محصولات است. همان طور که قبل تر به آن اشاره کردیم، در صفحه اصلی طراحی سایت تجهیزات پزشکی  باید به طور مشخص به محصولات و خدمات خود اشاره کنید. در قسمت توضیح محصولات باید به طور مستقیم روشن کنید که این محصول شما چه کارایی دارد و چگونه می تواند به بیماران کند کند. هم چنین باید نشان دهید که تفاوت محصول شما با سایر محصولات مشابه چیست و استفاده از آن ها چه مزیتی دارد. در طراحی سایت تجهیزات پزشکی باید سعی شود که توضیحات به ساده ترین شکل ممکن باشد تا کاربران گیج و سردرگم نشوند و سایت شما را ترک نکنند. ارائه اطلاعات تخصصی تر می توانید فرم های مربوطه را به صورت بروشور در کنار مطالب اصلی خود قرار دهید. 
محصولات طراحی سایت تجهیزات پزشکی باید همیشه تصاویر بسیار با کیفیتی داشته باشند. یک راه بسیار عالی، نشان دادن تصاویر محصولات در محیط واقعی است. 
نکته بسیار مهم در مورد محصولات طراحی سایت تجهیزات پزشکی نیز نحوه دسته بندی محصولات است.
برای آنکه بتوانید دسته بندی بهتری برای محصولات طراحی سایت تجهیزات پزشکی داشته باشید می توانید به پرسش های زیر پاسخ دهید:
آیا شما محصولات مختلفی را از توزیع کنندگان مختلف به فروش می رسانید؟
آیا برخی از محصولات لازم است در کنار سایر محصولات به فروش برسند؟
آیا شما نمایندگی منحصر به فرد محصولات هستید؟
اگر در مورد نحوه دسته بندی محصولات خود مطمن نیستید، نگران نباشید. شما می توانید از طریق مشاوره تلفنی رایگان با متخصصان اطلس ساختار داده ارتباط برقرار کنید و در مورد جزئیات طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود با ما صحبت کنید.


نکته پنجم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : در مورد تجهیزات پزشکی آموزش دهید.

در یک طراحی سایت تجهیزات پزشکی شما باید بخش آموزش را همیشه مد نظر خود داشته باشید. زیرا تجهیزات پزشکی معمولا نیازمند توضیحات تکمیلی هستند. شما می توانید گزینه های زیر را به طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود اضافه نمایید:

  • قرار دادن محتوای ویدئویی در طراحی سایت تجهیزات پزشکی
  • ایجاد بخش پرسش و پاسش با مخاطبان
  • ایجاد بخش پرسش های متداول
  • استفاده از اینفوگرافیک و تصاویر آموزشی


نکته ششم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : منابع آموزش مختلفی تهیه کنید.

خوب است در طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود بروشور های مختلفی از جمله فرم های اطلاعات و یا کتاب های الکترونیکی (pdf) داشته باشید. این نکته مخصوصا برای پزشکان بسیار مفید است. زیرا به راحتی می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بخوانند و حتی به راحتی آن را برای بیماران خود نیز چاپ کنند و در مطب قرار دهند. 
سعی کنید هیشه در طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود نکات آموزشی و حتی پیشگیرانه در مورد بیماری ها قرار دهید. این نکات و اطلاعات سودمند ممکن است حتی مرتبط با محصولات شما نیز نباشد. چرا؟ شما با این کار نشان می دهید که حقیقتا برای سلامت بیماران خود ارزش قائل هستید و تنها به فکر فروش محصولات خود نیستید. توجه به این نکته موجب ارتقا نام تجاری (برند) شرکت شما خواهد شد.

نکته هفتم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : همزمان برای پزشکان و بیماران بخش های مختلفی داشته باشید.

قبل تر توضیح دادیم که باید درابتدای کار مخاطبان خود را مشخص کنید. اگر حوزه کاری شما به گونه ای است که هم با بیماران و هم با پزشکان در تعامل هستید و نمی توانید تنها یک گروه خاص را انتخاب کنید، توصیه ما به شما این است که دو بخش جداگانه برای این کار درنظر بگیرید.
یک طراحی سایت تجهیزات پزشکی می تواند شامل دو بخش جداگانه باشد. در واقع شما با این روش می توانید محتوای مناسب پزشکان را از محتوای مناسب بیماران جدا کنید. به سایت cynosure دقت کنید. در طراحی سایت تجهیزات پزشکی این مرکز، با زیرکی تمام محتوای مربوط به پزشکان و سرمایه گزاران از بیماران جدا شده است.
هنگامی که در طراحی سایت تجهیزات پزشکی مخاطبان شما پزشک هستند:
باید به آن ها اطمینان دهید که محصول شما چگونه می تواند به بیماران آن ها کمک کند و برای این کار می توانید از مثال های موردی و نمونه های موفق خود استفاده کنید.
هنگامی که در طراحی سایت تجهیزات پزشکی مخاطبان شما بیماران هستند:
سعی کنید به ساده ترین شکل ممکن کاربرد و تفاوت تجهیزات را توضیح دهید. محتوای فنی مربوط به پزشکان ممکن است برای بیماران سردرگم کننده و زمان بر باشد.
 


نکته هشتم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : وبلاگ داشته باشید.

شما می توانید بخشی از طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود را به وبلاگ اختصاص دهید و یا به صورت یک سایت مجزا آن را درکنار طراحی سایت تجهیزات پزشکی اصلی خود قرار دهید. منطور ما از وبلاگ تنها قرار دادن چند مقاله ترجمه شده و یا به روز نشده نیست. سعی کنید از پتانسیل بالای وبلاگ برای جذب و تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. خوب است تنها به فکر تبلیغ محصولات خود نباشید و سعی کنید واقعا به بیان دغدغه ها و دلمشغولی های بیماران بپردازید. به خاطر داشته باشید هر چه قدر محتوای ارزشمند تری در بلاگ طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود قرار دهید، مخاطبان بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد و نسبت به استفاده از محصولات شما وفاداتر خواهند بود. آن ها ممکن است به صورت مرتب به طراحی سایت تجهیزات پزشکی شما سر بزنند، حتی اگر در فاصله زمانی خاصی خرید نداشته باشند.


نکته نهم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : یک بخش شواهد بالینی در وب سایت خود داشته باشید.

یکی دیگر از قسمت هایی که می تواند به طراحی سایت تجهیزات پزشکی کمک کند، قرار دادن شواهد بالینی استفاده از محصولات تجهیزات پزشکی توسط بیماران است. پزشکان به دنبال این هستند تا بدانند آیا محصولات شما واقعا گزینه خوبی برای بیماران آن هست یا خیر؟ آن ها حتی می توانند با استفاده از این اطلاعات بیماران خود را نیز برای استفاده از محصولات قانع کنند.
 برای اینکه بتوانید قدرتمند تر در این قسمت حاضر شوید می توانید از کسانیکه از این محصول استفاده کرده اند کمک بگیرید. مصرف کنندگان می توانند به خوبی به نقاط قوت و ضعف محصولات اشاره کنند.
 


نکته دهم برای طراحی سایت تجهیزات پزشکی : با شرکت طراحی سایت معتبری همکاری کنید.

برای آنکه بتوانید از خدمات و پشتیبانی طراحی سایت تجهیزات پزشکی بهره مند شوید، نیاز است تا با شرکت طراحی سایت معتبر همکاری داشته باشید. شناسایی نیاز ها و اولویت شما، نحوه دسته بندی محصولات و ... از جمله ویژگی هایی است که که می توایند با کمک تجربه بالای شرکت به راحتی انجام دهید.هم چنین اگر قصد دارید تا با امکان پرداخت اینترنتی، طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید، می توانید به راحتی این ویژگی را به وب سایت خود اضافه نمایید.
 شرکت اطلس ساختار داده با داشتن متخصصین خبره و هم چنین نمونه کارهای موفق، آماده ارائه خدمات مشاوره طراحی سایت تجهیزات پزشکی به شما عزیزان می باشد.