عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

قیمت طراحی سایت پزشکی به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت طراحی سایت پزشکی ممکن است از یک میلیون تومان گرفته تا صد میلیون تومان متغیر باشد. اما چه عواملی موجب گستردگی بیش از اندازه این رنج می شود؟ آیا دقیقا می دانید چه ویژگی ها و امکاناتی برای سایت خود درنظر گرفته اید که ممکن است قیمت طراحی سایت پزشکی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد؟
 آیا از انواع روش های تعیین قیمت طراحی سایت پزشکی خبر دارید؟ در حالی که قیمت طراحی سایت پزشکی در برخی از شرکت ها به صورت ماهانه از مشتری دریافت می شود. در برخی از شرکت ها قیمت طراحی سایت پزشکی به صورت اختصاصی و همراه با پشتیبانی است. به طور کلی قیمت طراحی سایت پزشکی شامل هزینه های : هاست، نام اختصاصی سایت و طراحی سایت است. اما آیا قیمت طراحی سایت پزشکی تنها محدود به این موارد است؟ آیا قیمت بازاریابی اینترنتی آن را نیز در نظر گرفته اید؟
اجازه دهید یک بار دیگر به سوال اصلی خود برگردیم. قیمت طراحی سایت پزشکی چه قدر است.
 پاسخ این سوال این است : بستگی دارد!


 
اجازه دهید با عنوان یک مثال این مساله را واضح تر توضیح دهیم. فرض کنید شما قصد دارید یک مطب یا کلینیک برای خود داشته باشید. هزینه ای که برای این کار باید صرف کنید در واقع شامل موارد زیر است:

  • مصاحبه و استخدام کارمندان
  • یافتن راهکارهای مناسب برای توسعه کسب و کار و افزودن اعضای جدید به تیم
  • انتخاب و خرید لوازم  از جمله مبلمان، سیستم های کامپیوتری و ...
  • خرید و یا اجاره مکان مطب
  • مدیریت واحدهای مختلف از جمله مشتریان، حسابداری، بیمه و..
  • و از همه مهم تر : ارائه خدمات پزشکی به بیماران

آیا می توانید در این لحظه بگویید که هزینه تمامی این موارد چه قدر خواهد شد؟ احتمالا پاسخ شما این است که در واقع قیمت نهایی به تمامی این ها بستگی دارد. قیمت طراحی سایت پزشکی نیز دقیقا مانند مثال بالا است.


 قیمت طراحی سایت پزشکی به چه چیزی بستگی دارد؟


نیازها و خواسته های شما

به طور کلی می توان  گفت قیمت طراحی سایت پزشکی به نیازها و درخواست های شما بستگی دارد. اینکه شما قصد دارید میزان بودجه ای برای قیمت طراحی سایت پزشکی خود صرف کنید، بستگی به این دارد که چه توقعی از داشتن یک سایت پزشکی دارید و برای برآوردن آن نیاز به داشتن چه ویژگی هایی در سایت است؟ آیا قیمت طراحی سایت پزشکی پایین پاسخ گوی نیازهای شما هست؟ آیا قیمت طراحی سایت پزشکی بالا به نوعی هدر رفتنن بودجه شما محسوب می شود؟ 
برای یافن پاسخ این سوالات باید به این نکته فکر کنید، که پرداخت هزینه قیمت طراحی سایت پزشکی چه قدر برای شما بازگشت سرمایه خواهد داشت؟ افزایش تعداد بیماران و تنوع خدمات قابل ارائه توسط شما و یا تیم کاری شما چه ارزشی از نظر مالی برای شما خواهد داشت؟ شاید شما مدت ها است که تصمیم گرفته اید تا یک سایت حرفه ای و تخصصی برای خود داشته باشید ولی در مورد پرداخت قیمت طراحی سایت پزشکی تردید دارید. حقیقت این است که شما باید در این مورد تصمیم گیری نمایید و هرچه سریع تر کار خود را قدرت شروع کنید. زیرا به هر صورت امروزه شما به عنوان یک پزشک متخصص و مدرن که تابع تغییرات تکنولوژی است، نیاز دارید تا طراحی سایت پزشکی مختص خود را داشته باشید.
اگر می خواهید این کار را انجام دهید، چرا آن را به بهترین شکل ممکن انجام ندهید؟ در عصر دیجیتالی امروز، وب سایت شما نشان دهنده بخشی از شخصیت شما خواهد بود. به این فکر کنید که  دوست دارید چه چهره ای از خود به دیگران نشان دهید؟ حرفه ای، مدرن، آموزنده، دردسترس و چشم نواز!
بنابراین برای داشتن یک طراحی سایت پزشکی باید به تمامی جنبه های توجه کنید.

 

 
قیمت طراحی سایت پزشکی متناسب با میزان سرمایه گذاری شما است

همان طور که به آن اشاره کردیم، مساله دیگری که می توان در قیمت طراحی سایت پزشکی بیان کرد، این است که شما در واقع می خواهید چه قدر بر روی این کار سرمایه گذاری کنید؟
مثال ابتدای بحث را به خاطر دارید؟ با پرداخت قیمت طراحی سایت پزشکی شما در واقع بر روی شعبه مجازی مطب یا کلینیک خود سرمایه گذاری می کنید. یک پزشک آینده نگر احتمالا می داند که می خواهد کاربران بعد از دیدن سایت او چه فکری داشته باشند. " این پزشک/ دندانپزشک کاملا حرفه ای است و دارای مهارت های لازم برای حل مشکل من و یا فرزندم هست. بنابراین باید همین حالا سعی کنم یک راه ارتباطی با او برای رزرو وقت ملاقات پیدا کنم".
برای آنکه بدانید چه قدر باید برای قیمت طراحی سایت پزشکی خود سرمایه گذاری کنید. پیشنهاد ما این است که دقیقا در این رابطه فکر کنید. این سرمایه گذاری با سرمایه گذاری کالاهایی مانند رستوران و ... تفاوت دارد. قیمت طراحی سایت پزشکی در واقعا بهای پرداختی یک سرمایه گذاری بلند مدت است. شما باید در ادامه این سرمایه گذاری با بازاریابی مناسب راه خود را ادامه دهید. مطمئن باشید که در آینده جریان های مالی بزرگی از این طریق به سمت شما خواهد آمد.
واقعیت این است که هدف سایت شما تنها این نیست که زیبا به نظر برسد، بلکه شما به دنبال رسیدن به یک هدف بزرگ تر هستید : آینده نگری برای جذب مراجعان جدید. فرآیندی که در این روند طی می شود به این شکل است : از بیماران بالقوه استقبال می کنید، آن ها را به سمت خود جذب می کنید و آن ها را به مراجعان با الفعلی تبدیل می کنید که از خدمات شما راضی هستند و به شما وفادارند.
هرچه قیمت طراحی سایت پزشکی و در واقع میزان سرمایه گذاری شما برای این کار بیشتر باشد، احتمال به دست آوردن مراجعان و نیز تعداد آن ها افزایش می یابد. در ادامه همراه با یکدیگر در مورد مدل های متفاوت قیمت طراحی سایت پزشکی و نحوه سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه یک پزشک و یا دندانپزشک را با توجه قیمت طراحی سایت پزشکی آن بررسی می کنیم. شما می توانید با بررسی این تمامی این موارد در مورد قیمت طراحی سایت پزشکی که قصد دارید پرداخت کنید تصمیم گیری نمایید.

 
بررسی مدل های متداول قیمت طراحی سایت پزشکی :

در این قسمت به بررسی مدل های مختلف قیمت طراحی سایت پزشکی می پردازیم. برای آسان تر شدن مقایسه اجازه دهید از نام های ساختگی دکتر الف و دکتر ب استفاده کنیم. فرض کنید هر دوی آن ها قصد دارند تا سایت اختصاصی خود را داشته باشند. شرایط تخصصی هر دو یکسان است و هر دو در یک شهر زندگی می کنند. شرایط کلینیک و مطب هر دو نیز شبیه به هم می باشد.
 در واقع تنها تفاوت آن ها در قیمت طراحی سایت پزشکی یا همان میزان سرمایه گذاری آن ها است. فرض کنیم که  قیمت طراحی سایت پزشکی دکتر الف تنها 1 میلیون تومان (سایت با قالب اماده) است. در حالیکه قیمت طراحی سایت پزشکی دکتر ب برای اینکار 10 میلیون (طراحی سایت پزشکی اختصاصی) است. (عددها به صورت فرضی تعیین شده است)


قیمت طراحی سایت پزشکی ارزان:

اجازه دهید روند انتخاب دکتر الف را بررسی کنیم و ببینیم که او چگونه تصمیم گیری کرده است:
دکتر الف بعد از بررسی های خود به این نتیجه رسیده است که نیاز به یک وب سایت پزشکی دارد ولی در مورد قیمت طراحی سایت پزشکی مردد است. بنابراین شروع به تحقیق در اینترنت می کند. او احتمالا سه گزینه زیر را برای تصمیم نهایی خود در نظر می گیرد.

گزینه اول (کمترین سرمایه گذاری، بی کیفیت ترین کار) :

دکتر الف در اینرنت شروع به جستجو می کند و با سر زدن به وب سایت های مختلف و یا دیدن تبلیغات متنوع متوجه می شود که می تواند اقدام به ساخت سایت توسط قالب های آماده نماید. او احتمالا ویدئوهای آموزشی مختلفی نیز برای این کار می بیند تا خودش این کار را انجام دهد. در ادامه متوجه می شود که ارزش زمان و وقتی که برای این کار باید بگذارد بیشتر از قیمت طراحی سایت پزشکی شرکت های مختلف است و متوجه می شود که باید بیشتر سرمایه گذاری کند.

گزینه دوم (بزرگ ترین سرمایه گذاری مقرون به صرفه، حرفه ای ترین پشتیبانی) :

دکتر الف در حالی که با یکی از دوستان خود باره قیمت طراحی سایت پزشکی صحبت می کند، متوجه می شود که او در شرکت طراحی سایت مشغول به کار است. دوست او توضیح می دهد که در روند جریان طراحی سایت چگونه ابتدا نیاز سنجی های لازم صورت می گیرد. در ادامه گرافیک سایت طی چند مرحله طاراحی می شود و در نهایت ویژگی های مورد نیاز کد نویسی می شود. او هم چنین به او توضیح می دهد کمه داشتن یک طراحی سایت اختصاصی و پرداخت قیمت طراحی سایت پزشکی بالاتر چه طور می تواند به جذب بیشتر مخاطبان کمک کند.
دکتر الف از این میزان حرفه ای بودن دست خود لذت می برد و از او درباره قیمت طراحی سایت پزشکی خود می پرسد. دوست او تخمین می زند که احتمالا باید حدود 10 میلیون تومان برای این کار هزینه شود. درنتیجه دکتر الف از ادامه کار مردد می شود.

گزینه سوم (حد وسط) :

در نهایت دکتر الف تصمیم می گیرد که به صورت محتاطانه عمل کند و با پرداخت مبلغ حدودا 1 میلیون تومان از سایت های دارای قالب آماده استفاده کند. 
در ابتدا به نظر می رسد که انتخاب میانه یک انتخاب عالی است.  دکتر الف ممکن است با صحبت تلفنی با شرکت های ارائه دهنده این سرویس به این اطمینان برسد که پزشک های زیادی تا کنون از این قالب استفاده کرده اند و همه چیز به درستی پیش خواهد رفت. اما دکتر الف می داند که تا کنون سایت های زیادی را دیده است که دقیقا مشابه هم بوده اند و احتمالا سایت او نیز شکل همان ها خواهد بود.


قیمت طراحی سایت پزشکی اختصاصی:

 
اجازه دهید به روند انتخاب دکتر ب برگردیم. جایی که او با تماس با یک شرکت دارای نمونه کار مطمئن درخواست طراحی سفارش سایت پزشکی می کند.
ابتدا از او سوالاتی درباره نیازهای بیماران پرسیده می شود.
ویژگی های مختلف سایت به او توضیح داده می شود.
در مورد طراحی گرافیکی سایت با او صحبت می شود.
درباره ویژگی هایی مانند دانلود انواع فرم ها، رزو آنلاین نوبت، امکان چت آنلاین، امکان تشکیل پرونده اختصاصی برای هر مراجع و ... با او صحبت می شود.
در نهایت با توجه به ویژگی های نهایی مورد نیاز دکتر ب قیمت طراحی سایت پزشکی حدود 10 میلیون تومان برای او در نظر گرفته می شود. بعد از گذشت حدود چند هفته سایت اختصاصی دکتر ب آماده استفاده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روند طراحی اختصاصی سایت پزشکی می توانید به این مقاله مراجعه کنید.


 نتایج استفاده از قیمت طراحی سایت پزشکی کم و زیاد چیست؟

حقیقت این است که دکتر الف و دکتر ب در نهایت یک سایت پزشکی خواهند داشت و هر دو بیماران جدیدی را از این طریق جذب خواهند کرد. اما تفاوت اصلی در کیفیت کار و میزان بازگشت سرمایه آن ها است.
نتایج یک تحقیق در کشور ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که سرمایه گذاری برای قیمت طراحی سایت پزشکی حدود 1000 دلاری منجر به بازگشت سرمایه 20000 دلاری می شود. در حالی که سرمایه گذاری با قیمت طراحی سایت پزشکی حدود 10.000 دلاری منجر به بازگشت سرمایه 160.000 دلاری می شود!
همان طور که مشخص است میزان بازگشت سرمایه این دو گزینه اختلاف زیادی با یکدیگر دارد.

 
چه طور می توانم با یک شرکت در مورد قیمت طراحی سایت پزشکی صحبت کنم؟

اگر تصمیم گرفته اید تا یک وب سایت پزشکی برای خود داشته باشید و در مورد میزان سرمایه گذاری خود نیز مطمئن هستید، می توانید با شرکت های مطرح در این زمینه وارد صحبت شوید. اگر هنوز در مورد داشتن وب سایت پزشک تصمیم نهایی خود را نگرفته اید پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.
در صورتی که تمایل دارید مورد قیمت طراحی سایت پزشکی خود بیشتر بدانید می توانید با متخصصان اطلس ساختار داده تماس بگیرید و در این باره از آن ها به صورت رایگان مشورت بگیرید. شرکت اطلس ساختار داده با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی سایت پزشکی، آماده ارائه خدمات خود با گستره وسیعی از ویژگی های انتخابی می باشد. 
به خاطر داشته باشید، قیمت طراحی سایت پزشکی در نهایت با توجه به نیازهای شما برآورد می شود. پس برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت طراحی سایت پزشکی می توانید با ما تماس بگیرید.