عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

روش‌های درآمدزایی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نرم افزار و محتوای آموزشی

یکی از جذاب ترین و مفید ترین فروشگاه های اینترنتی که می تواند برای شما درآمدزایی بالایی داشته باشد، فروش نرم افزار  و محتوای آموزشی است. همراه با اطلس ساختار داده به بررسی جنبه‌های مختلف درآمدزایی و روش‌های ایجاد تمایز و داشتن یک فروشگاه اینترنتی درآمدزا می‌پردازیم.



چرا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نرم افزار و محتوای آموزشی را انتخاب کنیم؟

به دلیل ماهیت نرم افزارهای تخصصی و آموزشی، یک فروشگاه اینترنتی به راحتی می‌تواند در این عرصه وارد شود و محصولات خود را به فروش برساند. شاید درگذشته مخاطبان شما نرم افزارهای مورد نظر خود را از فروشگاه های حضوری تهیه می‌کردند. ولی امروزه در واقع می توان گفت اصلی‌ترین روش فروش این محصولات از طریق اینترنت است. محصولات از این طریق به راحتی بارگزاری می‌شوند نصب می‌شوند و خدمات پس از فروش خود را نیز از همین طریق دریافت می‌کنند.


شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با وجود نسخه های غیرقانونی دانلود برخی از نرم افزار‌ها، چرا باید مخاطبان شما برای خرید این محصولات هزینه کنند؟

برای پاسخ به این سوال باید در نظر داشته باشید که درمورد نرم افزارهای ایرانی، خرید نسخه‌های رایگان، غیرقانونی است و کاربران زیادی مایلند تا نسخه های اصلی نرم افزار را تهیه کنند.
در مورد نرم افزارهای خارجی  نیز می‌توان گفت که نسخه رایگان و غیرقانونی تمام نرم افزارها در بازار وجود ندارند. نرم افزارهای خارجی بسیاری وجود دارند که تنها با خرید قانونی و ارائه کدهای مربوط به لیسانس معتبر فعال می‌شوند. 

 


 
بازار تخصصی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نرم افزار و محتوای آموزشی چگونه انتخاب می‌شود؟

برای موفقیت بیشتر در زمینه‌ فروش و بازاریابی ابتدا لازم است که یک بازار تخصصی برای خود انتخاب کنیم. پیشنهاد اطلس ساختار داده در مورد نرم افزارهای آموزشی موارد زیر است:

 


 

فروش نرم افزارهای مربوط با رشته‌های آموزش مشخص :

برای مثال رشته حسابداری را در نظر بگیرید. نرم افزارهای مختلفی تخصصی مختلفی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید. برای این کار حتی می‌توانید با شرکت‌های تولید کننده نرم افزار به صورت مستقیم وارد مذاکره شوید و نمایندگی فروش اینترنتی آن‌ها را به عهده بگیرید. با انتخاب این استراتژی شما تبدیل به یک فروشگاه مطرح در زمینه فروش نرم افزارهای یک رشته خاص خواهید شد. در این صورت شما می‌توانید درکنار فروش نرم‌افرازی که امتیاز آن را خریداری کرده‌اید، سایر محصولات مربوط را نیز به فروش برسانید.


فروش نرم افزارهای آنتی ویروس :

یکی دیگر از بازارهای تخصصی که می‌توانید برای خود انتخاب کنید، طراحی سایت فروشگاهی نرم افزارهای آنتی ویروس است. برای این کار شما لازم است تا با شرکت‌های اصلی تولید کننده نرم‌افزار در تماس باشید و به عنوان نماینده آن‌ها در ایران فعالیت کنید.


 
فروش نرم افزارهای قفل شکسته:

بسیاری از کاربران به دنبال این هستند که نرم‌افزارهایی که امکان خرید قانونی آن در ایران مهیا نیست را خریداری کنند. گاها نسخه های دانلود رایگان این نرم افزارها دارای پشتیبانی خوبی نیستند و تضمینی برای نصب آن ها وجود ندارد. یک فروشگاه اینترنتی که بتواند تمامی نرم افزارهای متداول مصرفی کاربران مانند نرم افزارهای آفیس (Office) مانند نرم افزار ورد (word)، اکسل (Excel) ..  و هم‌چنین نرم افزارهای ادوبی (Adobe) مانند فوتوشاپ  (Photoshop) را به صورت کامل و با نصب راحت در اختیار کاربران قرار دهد، به طور حتم مخاطبان خاص خود را خواهد داشت.
چگونه طراحی سایت حرفه ای مناسب فروشگاه اینترنتی نرم افزار و محتوای آموزشی داشته باشیم:
یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق نیاز دارید، طراحی سایت حرفه ای است. برای اطمینان از ارائه خدمات طراحی سایت، بهتر است شما با شرکت‌های معتبری همکاری داشته باشید که دارای نمونه کارهای موفقی هستند. شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت تهران، اماده ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت و مشاوره به شما عزیزان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.


 
چگونه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نرم افزار و محتوای آموزشی متمایزی داشته باشیم؟

آن چیزی که شما را نسبت به رقیبان تان متمایز می‌کند، ارائه خدمات متفاوت است. یکی از این خدمات می‌تواند خدمات نصب نرم افزار باشد. برای مثال شما می‌توانید با امکان ایجاد چت آنلاین مشکلات نصب کاربران به راحتی رفع کنید. حتی می‌توانید از سیستم ارسال تیکت استفاده کنید و به کاربران را به صورت طبقه بندی شده و منظم‌تری پاسخ دهید. تهیه فیلم‌های آموزشی نصب نرم افزار نیز می‌تواند از جمله دیگر راه حل هایی باشد که منجر به نصب راحت‌تر نرم افزارهای شما می‌شود.
یک فروشگاه اینرنتی موفق، علاوه بر ویژگی هایی مانند طراحی سایت، گرافیک جذاب، سرعت بارگزاری بالا و ... نیاز به برنامه های بازاریابی ودیجیتال مارکتینگ نیز دارید. برای حضور موفق در دنیای مجازی، لازم است که شما برای تبلیغ بهتر خود و محصولات‌تان از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. یکی دیگر از خدمات شرکت اطلس ساختار داده، ارائه استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ است. برای مشاوره در این زمینه نیز می‌توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.