عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

چگونه یک طراحی سایت اختصاصی و درآمدزا برای فروشگاه اینترنتی تنقلات، آجیل و خشکبار خود داشته باشیم؟

یک ایده بسیار عالی برای داشتن یک درآمد پایدار داشتن طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تنقلات است. شما حتی به عنوان یک کسب‌وکار خانگی می‌توانید کار خود را شروع کنید و در ادامه کار و با افزایش درآمد خود به فکر توسعه کسب وکار خود باشید. اقلام جدیدی به فروشگاه خود اضافه کنید و یا مخطابان خود را گسترش دهید. با اطلس ساختار داده همراه باشید تا به بررسی نکات مهم در این زمینه بپردازیم.

 

در طراحی سایت  اختصاصی فروشگاه اینترنتی تنقلات  چه چیزی می‌توانیم به فروش برسانیم؟

با توجه به انتخاب مخاطبان خود اقلام بسیار زیادی را می‌تواند برای فروش در فروشگاه خود در نظر بگیرید. شاید هم شما با تولید کننده خاصی در تماس باشید و یا خودتان تولید کننده انواع خاصی از تنقلات، آجیل و ... باشید. در این صورت برای افزایش میزان درآمدزایی می‌توانید از فروش این محصولات کار خود را آغاز کنید. به طور کلی انواع آجیل‌ها، مانند پسته، بادام، فندقريال تخمه یا مخلوطی از آن‌ها، انواع میوه‌های خشک شده، انواع بیسکوییت‌ها و شکلات‌های قندی و یا رژیمی، انواع آبنبات، تافی و آدامس، انواع شکلات و چاشنی‌ها، انواع پاستیل‌ها در طعم ها و رنگ‌های متنوع می‌توانند جر سبد محصولات طراحی سایت  فروشگاه اینترنتی تنقلات ، آجیل و خشکبار شما باشند.
 

 

برای داشتن یک طراحی سایت موفق در فروشگاه اینترنتی تنقلات،خشکبار و آجیل :  مخاطبان خود را به صورت تخصصی انتخاب کنید.

اولین قدم برای ورود به بازار فروش هر محصولی، بررسی تخصصی بازار و وضعیت رقبا در کنار توانایی های خودمان است. یکی از مهم ترین مراحل تهیه برنامه بازاربابی که به طورحتم بر روری سایر فعالیت‌های شما تاثیر می‌گزارد، یافتن و انتخاب درست مخاطبان است. شاید شما بگویید که در نظر دارید به تمام مخاطبان خود خدمات ارائه دهید. در نظر داشته باشید که این کار در عمل کاملا غیرممکن است. برندهای مطرح را در نظر بگیرید، به عنوان مثال آیا مخاطبان برند اپل، تمامی افراد جامعه هستند؟ آیا دیجی کالا قصد دارد تا تمامی اقشار جامعه محصولات خود را بفروشد؟ پس شما هم باید مخطابان خاص خود را انتخاب کنید و برای جلب توجه و اعتماد آن‌ها سرمایه گزاری انجام دهید. 
برای مثال ممکن است شما مخطبان خود را نوجوانان در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید بسته‌های مخصوص تنقلات و یا خشکبار مخصوص استفاده در مدارس  را تهیه کنید. شاید هم مخاطبان شما افرادی هستند که برای افزایش و یا کاهش وزن خود، رژیم‌های غذایی خاصی دارند. دراین صورت شما می‌توانید با ارائه خشکبار و یا تنقلات مخصوص، کاربران زیادی را به سایت خود دعوت کنید. کاربرانی که احتمال تبدیل شدن آن‌ها به خریداران فروشگاه اینترنتی شما بسیار بالا است.

 

برای داشتن یک طراحی سایت درآمدزا فروشگاه اینترنتی تنقلات،خشکبار و آجیل چه طور به تولید کنند ها دسترسی داشته باشیم؟

بدون شک یکی از عوامل افزایش دهنده میزان درآمد و همچنین حاشیه سودآوری شما، فروش محصولاتی به قیمت مناسب و حتی پایین تر از میزان قیمت متداول بازار است. برای داشتن یک حاشیه سود مناسب، شما باید به یک تولید کننده و یا واردکننده عمده در تماس باشید. حتی شما می‌توانید در این مرحله با کسب‌وکارهای خانگی مانند کسب‌وکارهای تولید میوه خشک وارد مذاکره شوید. شاید هم خودتان یکی از صاحبان این کسب‌وکارها هستید و قصد دارید فروش خود را گسترش دهید، در این صورت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یک ایده فوق العاده برای شما خواهد بود. برای انجام خریدهای عمده و خرده فروشی آن‌ها  نیز می‌تواند به عنوان یکی از استراتژی فروش فروشگاه اینترنتی تنقلات،خشکبار و آجیل شما تلقی شود.
 

چگونه یک شرکت معتبر برای طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی تنقلات،خشکبار و آجیل خود پیدا کنم؟

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی مناسب و منطبق با خواسته‌های خود، می‌بایست با یک شرکت طراحی سایت معتبر وارد مذاکره شوید. یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای، ابتدا نیازهای شما را شناسایی می‌کند، ویژگی‌های مورد نظر شما را تبیین می‌کند و برای طراحی سایت فروشگاهی شما یک قیمت مناسب اعلام می‌کند. برای مطالعه بیشتر در مورد انتطارات شما به عنوان کارفرما از یک شرکت طراحی سایت، می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید. شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت تهران، آماده ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی با بهترین کیفیت و قیمت می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

 

معرفی و تبلیغات موثر برای طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی تنقلات،خشکبار و آجیل چگونه است؟

بعد از داشتن یک فروشگاه اختصاصی مطمئن با ویژگی‌های مناسب، باید به معرفی فروشگاه خود بپردازید. استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتنیگ در این زمینه به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. برای افزایش تعداد مراجعه کننده به سایت خود و هم چنین بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت خود در مورتوهای جستجو (سئو)، می‌توانید از انتشار محتوای هدفمند و جذاب استفاده کنید. برای افزایش میزان تعامل با مخطبان خود از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کمک بگیرید. هم چنین با طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مناسب، بتوانید جشنواره‌های تخفیفاتی متنوعی برگزار کنید. برای مثال می‌توانید برای اعیاد  ومناسبت‌های مختلفی مانند شب یلدا و یا عید نوروز، پکیج‌های مختلفی تهیه کنید و در زمان های مناسب و با استفاده از کانال‌های تبلیغاتی مناسب، به انتشارتبلیغات خود بپردازید. یکی دیگر از خدمات قابل ارائه شرکت اطلس ساختار داده به شما همراهام عزیز، ارائه خدماتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. ارائه استراتژی دیجیتال مارکتینگ، تنظیم تقویم انتشار محتوا و کمک به طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی از جمله راهکارهای تخصصی اطلس ساختار داده است. برای دریافت مشاوره تخصصی در این حوزه، کافی است با ما تماس بگیرید.