عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

طراحی سایت فروشگاهی سفارش چاپ آنلاین

اگر به فکر طراحی سایت فروشگاهی سفارش چاپ آنلاین (مانند سایت چاپ ایران کهن و چاپ مدرن) و روش های موفقیت در آن هستید، با اطلس ساختار داده همراه باشید تا به بررسی عوامل موفقیت در این فروشگاه اینترنتی بپردازیم.

 


 
طراحی سایت فروشگاهی سفارش چاپ آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟


اگر شما دارای چاپخانه افست و یا چاپخانه دیجیتال هستید، بدون شک داشتن یک فروشگاه اینترنتی یک فرصت بی‌نظیر برای افزایش مشتریان و هم چنین افزایش میزان فروش است. اگر هم مستقیما دارای چاپخانه ای مستقل نیستید ولی می‌توانید سفارش‌های دریافتی از فروشگاه خود را به قیمت مناسب به یکی چاپخانه‌ دیگر برون سپاری کنید، طراحی سایت فروشگاهی سفارش چاپ آنلاین می‌تواند راه حل بسیار خوبی برای درآمد زایی باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره عوامل موفقیت طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید به این مقاله مراجعه فرمایید.


مزیت استفاده از سفارش آنلاین خدمات چاپی در چیست؟

صرفه جویی در زمان و هزینه:

همه ما نیاز داریم تا در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنیم. شرایطی را در نظر بگیرید که برای کسب‌وکارتان نیاز به چاپ فوری کارت ویزیت دارید. استفاده از خدمات چاپ آنلاین به طور حتم گزینه بسیار خوبی برای صرفه جویی در زمان است. استفاده از خدمات چاپ آنلاین همین طور به شما کمک می‌کند تا بتوانید طرح مورد نظر برای چاپ را بسیار راحت و با حفظ کیفیت مناسب برای چاپخانه ارسال کنید. 


افزایش سرعت در انتخاب:

به طور کلی سفارش تولید یک محصول از طریق فروشگاه‌های اینترنتی امکان انتخاب و بررسی قیمت ها را برای کاربران بسیار ساده می‌کند. این بررسی و انتخاب مخصوصا در مورد انواع تولیدات چاپی کمی سخت تر است. به مثال کارت ویزیت برمی‌گردیم، کارت ویزیت باید یک رو باشد یا دو رو، جنس کاغذ آن چه باشد؟ با چه مدلی گوشه‌های آن باید بریده شود؟ کارت شما چه پوششی باید داشته باشد؟ و... در نظر بگیرید بررسی قیمت تمامی این گزینه ها از طریق تماس تلفنی و حضوری چه کار زمان‌بر و گیج کننده‌ای است. در حالی‌که در طریق سفارش آنلاین همه چیز به راحتی انتخاب و قیمت‌گذاری می‌شود.


سفارش دهی اختصاصی:

 اگر به دنبال سفارش دهی اختصاصی برای چاپ های غیر از چاپ های متداول هستید،  استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی سفارش چاپ آنلاین می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. برای مثال، شاید شما قصد چاپ یک بنر با ابعادی متفاوت داشته باشید و یا بخواهید به طرح و برش خاصی بروشور خود را تهیه کنید.


 

در طراحی سایت فروشگاهی سفارش چاپ آنلاین دقیقا چه اقلامی سفارش گرفته می‌شود؟

چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال برای کارهای چاپی مناسب است که باید در تعداد بالا و زمان کمی چاپ شوند. چاپ انواع کارت ویزیت در طرح‌ها و جنس‌های مختلف، انواع کارت پی‌وی‌سی، کارت دعوت و کارت پستال، چاپ انواع کارت سربرگ A4 و A5، تراکت‌های در ابعاد مختلف، چاپ انواع کاتالوگ، چاپ لیبل‌های شیشه‌ای و سی‌دی و ... از جمله خدماتی است که در حوزه چاپ دیجیتال ارائه می‌شود.
سازه‌های نمایشگاهی: چاپ انواع استند، رول آپ، شاسی، فوم برد، پوستر، قاب فلزی، پاپ آپ، میز کانتر و سایر محصولات نمایشگاهی مانند استند بروشور و کارت ویزیت، از جمله سایر محصولاتی است که می‌توانید در طراحی سایت سفارش چاپ آنلاین خود به فروش برسانید.

چاپ پارچه:

یکی دیگر از انواع چاپ که مشتریان مورد نظر خود را دارد، چاپ پارچه است. امروزه چاپ پارچه روش محبوبی برای ایجاد اشکال مختلف و متنوع بر روی پارچه است. در یک فروشگاه اینترنتی چاپ آنلاین، شما به راحتی می‌توانید سفارشات مختلفی مانند چاپ پارچه روی پارچه ساتن، مخمل، طاقه و یا حتی چاپ پرچم دریافت کنید.

چاپ سابلیمیشن:

در این نوع چاپ هم می‌توانید به راحتی بر روی کالاهای تبلیغاتی مورد نظر کاربران، طرح دلخواه آنان را چاپ کنید.
اگر شما در ابتدای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید و یا امکان ورود به تمامی حوزه های نام برده را ندارید. می‌توانید به صورت تخصصی از یک محصول ویا دسته خاص شروع کرده و وارد بازار شوید. برای عملکرد بهتر در این حوزه می‌توانید از یک متخصص امور بازاریابی کمک بخواهید.


 
یک طراحی سایت فروشگاهی سفارش چاپ آنلاین موفق چه ویژگی هایی دارد؟

سرعت بالا:

برای فروشگاه‌های اینترنتی، داشتن سرعت بالا مزیت بسیاری مهمی محسوب می‌شود. سرعت بالای بارگذاری صفحات وب‌سایت عامل مهمی برای کاهش نرخ بازگشت از سایت شماست، به عبارت دیگر شما نباید کاربران خود را بیش از حد منتظر بگذارید! سرعت بالای سایت که عمدتا در طراحی سایت‌های فروشگاهی حرفه‌ای دیده می‌شود تاثیر بسیار مثبتی بر سئو (SEO) و دیده شدن سایت شما در صفحه اول گوگل دارد. 


قابلیت سفارش اختصاصی:

در یک سایت حرفه ای در زمینه چاپ آنلاین، قابلیت سفارش دهی اختصاصی محصولات براساس اندازه درخواستی و ارائه مبلغ سفارش اختصاصی  به صورت آنلاین وجود دارد.
شرکت اطلس ساختار داده، با تکیه بر تجربه کاری متخصین خود در زمینه طراحی و توسعه سایت فروشگاهی، آماده ارائه خدمات خود در زمینه طراحی وبسایت فروشگاهی، با بالاترین سرعت بارگذاری، طراحی کاملا اختصاصی و قابلیت سفارش سازی به شما همراهان گرامی می‌باشد. برای دریافت مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید.