عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

ترفندهای ساده ولی موثر برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی موفق و درآمدزا

سرانه مصرف لوازم آرایش در ایران به قدری بالا است که باعث شده است با انتخاب فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش و بهداشتی بازار بسیار بزرگ و پرمخاطبی در انتظار شما باشد. البته رقبای شما هم بسیار بزرگ هستند و برای حضور نیرومند در این عرصه باید نقشه راه مناسبی داشته باشید. همراه با اطلس ساختار داده به ترفندهای لازم برای داشتن یک فروشگاه لوزام آرایشی موفق اشاره خواهیم کرد.

 


 

ترفند اول ) در این بازار شلوغ ، نام تجاری (برند) را قوی کنید.

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، بازار لوازم آرایش بازار بسیار پرمخاطب و پر رقیبی است، در نتیجه شما برای کسب بهترین نتیجه باید به فکر قوی تر کردن نام تجاری خود باشید.

پاسخ به سوالات زیر باعث می‌شود تا دید بهتری نسبت به این مورد داشته باشید:

شما در مقایسه با سایر وب‌سایت ها چه ایده نو و جدیدی دارید؟

آیا مخاطبان خود را به درستی شناسایی کرده اید؟ آیا می‌دانید روش‌های دسترسی به آن‌ها چگونه است؟

 آیا مخاطبان شما در حال حاضر به برند خاصی وفادار هستند؟

آیا شما به دنبال تولید محصول جدیدی هستید؟ آیا این امکان وجود دارد تا  با برندهای معتبری در این زمینه همکاری کنید؟

 

ترفند دوم ) ترندها را دنبال کنید.

اگر قصد وارد شدن به دنیای زیبایی را دارید باید بتوانید موج‌های تولید کننده مد و ترند را شناسایی و دنبال کنید. برای شروع می‌توانید لیستی از فعالان این حوزه تهیه کنید. وبلاگ نویسان حوزه زیبایی و آرایش، بیوتی بلاگرهای فعال در حوزه رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، نشریات و مجلات، شرکت‌های اصلی تولید کنندگان لوازم آرایش و ... می‌توانند بخشی از لیست شما باشند. یک راه دیگر که تقریبا برای شما بی‌هزینه است، رصد جدیدترین عکس‌های قرار گرفته در رسانه های های اجتماعی فعال در این حوزه مانند پینترست Pinterest و یا عضویت در خبرنامه وب‌سایت های معتبرتولید و یا فروش لوزام آرایشی و بهداشتی است.

این نکته مخصوصا زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که به دنبال تولید محصول جدیدی باشید!

یک راه دیگر برای سنجش میزان محبوبیت کالاهای انتخابی برای فروش آنلاین، استفاده از گوگل ترند (Google trend) است.

 

 

ترفند سوم ) بازار هدف خود را به صورت دقیق انتخاب کنید.

بسیاری از کسب‌وکارها در ابتدای راه بازار هدف مشخص تری برای خود انتخاب می‌کنند و به تدریج محصولات خود را گسترش می‌دهند. اگر در ابتدای راه، تحقیقات بازار را به درستی انجام داده باشید، احتمالا می‌دانید در کدام فضاها امکان رشد بیشتری وجود دارد. 

  • برای مثال شما می‌توانید ابتدا با ورود به حوزه محصولات پوستی و مراقبتی کار خود را آغاز کنید.
  • داشتن یک وب‌سایت تخصصی درمورد رنگ مو، روش های مراقبت ‌های مو و فروش محصولات مرتبط، مانند انواع شامپو و .. می‌تواند گزینه دیگری باشد.
  • ارائه محصولات آرایشی با رنگ‌های ملایم، بر پایه فرمولاسیون های گیاهی و مناسب پوست های حساس، گزینه جذابی برای مخاطبان نوجوانان فروشگاه اینترنتی شما است.

 

ترفند چهارم ) یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید.

یک طراحی سایت حرفه ای جدا نقش مهمی در میزان موفقیت فروشگاه شما دارد. توصیه اکید ما استفاده از وب‌سایت های اختصاصی است که دارای قابلیت های متعددی باشند. برخی از این قابلیت ها به شرح زیر است:

یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد سایت معروفی مانند سفورا، ارائه پیکج های آرایشی با تخفیف‌های ویژه است. بهتر است فروشگاه اینترنتی شما قابلیت ایجاد پیکج‌های مختلف و هم چنین ارائه کدهای تخفیفاتی مناسبتی داشته باشد. هم چنین ارائه هدیه های ویژه به ازای مبلغ خاصی از خرید و حتی قابلیت انتخاب تخصصی این هدیه ها، از جمله ویژگی هایی است که کمک بزرگی به اجرا ایده های کمپین های تبلیغاتی شما می‌کند.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی تنها سایت فروش محصولات نیست. ارائه محتوای مناسب درباره مشخصات و ویژگی های محصولات و هم چنین درج نظرات کاربران، تاثیر بسیار مثبتی در جهت افزایش ترافیک سایت شما و در نتیجه افزایش فر.ش شما دارد. از آنجایی‌که در مورد لوازم آرایشی سواچ محصولات به صورت ویدئو امر مرسومی است، فروشگاه اینترنتی شما باید بسترهای مناسب بارگذاری محتوای ویدئو را داشته باشید.

قسمت عمده ای از بار تاثیرگذاری یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش بر عهده گرافیک زیبا و تجربه کارکردن در سایت است. محصولات لوازم آرایشی معمولا دارای دسته بندی‌های زیادی هستند. نحوه مرتب کردن و صفحه بندی این محصولات و هم چنین ایجاد دسترسی های راحت برای کاربران از جمله وظایف طراح سایت برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق ودرآمدزا است.

قرار داشتن تعداد زیادی محتوای تصویری به صورت عکس های با کیفیت بالا و همین‌طور ویدئو های متعدد، ممکن است موجب کاهش سرعت بارگذاری فروشگاه اینترنتی شما شود. سرعت سایت، پارامتر بسیار مهمی در سئو فروشگاه اینترنتی محصوب می‌شود. در یک طراحی سایت حرفه ای همواره بر بالا بودن سرعت تاکید می‌شود تا کاربران در سریع ترین زمان ممکن وارد صفحه مورد نظر خود شوند.

 

برای داشتن یک طراحی وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا و کارایی در خور یک فروشگاه اینترنتی لوزام آرایشی و بهداشتی، می‌توانید با متخصصین اطلس ساختار داده تماس بگیرید و یا با درج اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

هم چنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در حوزه فروشگاه‌های اینترنتی، مطالعه مقاله "طراحی سایت فروشگاهی خوب چه ویژگی هایی دارد" به شما توصیه می‌شود.

مریم | ۱۳۹۹-۰۷-۲۸

سلام. از سایت شما دیدن کردم . سايت زيبايي دارين. سپاسگذارم اگر از بخش هاي مختلف سايت من بازدید کنيد و نظرتون رو براي بهتر شدن سايتم بدين فروشگاه لیدی مد https://www.ladymodkala.ir

داریوش | ۱۳۹۹-۰۱-۱۰

سلام هزینه طراحی سایت آرایشی و بهداشتی چقدر میشه چقدر طول میکشه تا سایت آماده بشه لطف کنید ایمیل ارسال کنید تشکر

ادمین | ۱۳۹۹-۰۱-۱۱

با سلام لطفا با شماره های ما که در قسمت "تماس با ما" درج شده تماس بگیرید

امیرحسین | ۱۳۹۸-۰۹-۱۲

سلام خسته نباشید من کارم رو تازه شروع کردم و میخوام محصولاتمو بصورت انلاین بفروشم میخواستم اگه امکانش هست که کمکم کنید و بهم اموزش بدین که چجوری و به چه شکلی میتونم محصولاتمو بفروشم و به بازارم رونق ببخشم مرسی

فرهاد | ۱۳۹۸-۰۵-۳۱

دوستان عزیز یک مطلب در مورد شناخت انواع پوست دارم از ادمین هم تشکر میکنم شرایطی فراهم کردند تا ما با شما در ارتباط باشیم https://nilsabeauty.com/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA/

0 دیدگاه