عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

4 قدم اصلی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی زبان

با افزایش دانش افراد جامعه، تمایل برای یادگیری زبان‌های مختلف و جدید افزایش می‌یابد.  طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آموزش های زبان‌ها و آزمون‌های خارجی یک ایده بسیار عالی برای ورود به بازار دنیای دیجیتال و کسب درآمد از آن است. البته برای حضور موثر و بازدهی بالا، باید نکاتی را رعایت کرد. شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت تهران به بررسی و تحلیل این عوامل می‌پردازد. با ما همراه باشید.

 

قدم اول برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آموزش های زبان‌ها و آزمون‌های خارجی:  بازار هدف خود را مشخص کنید

در ابتدای راه شما باید بازار را به درستی بررسی کنید و جامعه هدف خود را شناسایی کنید. اگر شما دارای یک آموزشگاه زبان هستید، می‌توانید در کنار داشتن یک سایت تخصصی آموزشگاهی برای اطلاع رسانی و نحوه برگزاری کلاس‌ها،  می‌توانید به فروش سایر اقلام و محصولات آموزشی زبان نیز بپردازید. اما اگر قصد شما راه اندازی یک فروشگاه ویژه مخصوص محصولات آموزش زبان‌های خارجی است، بهتر است در ابتدای کار به بررسی بازار و رقبای خود بپردازید. 
برای مثال ممکن است در ابتدا شما کار خود را با فروش محصولات آموزش زبان ترکی استانبولی و یا زبان انگلیسی شروع کنید. انتخاب یک بازار تخصصی در ادامه کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید حضور و ادامه کسب و کار خود را به صورت موثرتری پیش ببرید. به همین ترتیب، در قسمت تولید محتوا شما می‌دانید که در چه زمینه‌ای می‌توانید محتوای تخصصی تولید کنید، در قسمت تبلیغات شما بهتر می‌توانید مخاطبان خود را شناسایی کنید و در نهایت میزان فروش شما از این طریق افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.
یکی دیگر از اهدافی که می‌توانید برای کار خود تعیین کنید، طراحی سایت فروشگاه اختصاصی آزمون‌های بین‌المللی زبان است. برای مثال شما می‌توانید آزمون زبان تافل را در نظر بگیرید و به ارائه محصولات و خدمات دراین حوزه بپردازید. در ادامه دراین زمینه بیشتر توضیح خواهیم داد.
 

قدم دوم برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آموزش های زبان‌ها و آزمون‌های خارجی: 

تهیه کنندگان عمده و ارائه دهندگان خدمات را پیدا کنید
برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق و درآمدزا، شما باید ابتدا تامین کنندگان خود را شناسایی کنید و برای پیدا کردن بهترین قیمت با آن‌ها وارد مذاکره شوید. مثال قسمت قبل را در نظر بگیرید. فرض می‌کنیم شما تصمیم گرفته اید تا آزمون بین المللی تافل را به عنوان محور اصلی فروش خود قرار دهید. برای این منظور باید ابتدا کتاب‌های مورد نیاز آزمون را شناسایی کنید، نرم افزار تمرین این آزمون را تهیه کنید و به فکر ارائه خدمات تخصصی باشید. تصحیح تمرین بخش رایتینگ و یا آنالیز نتایج آزمون‌های قبلی، می‌تواند یکی از این خدمات تخصصی باشد. برای ارائه این خدمات باید به دنبال اساتید این حوزه و یا آموزشگاه‌های تخصصی باشید و ارتباط خود را با آنها شکل دهید.

 

 قدم سوم برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آموزش های زبان‌ها و آزمون‌های خارجی: 

یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی پیدا کنید
بعد از اینکه برنامه بازاریابی و یا اهداف خود را مشخص کردید، باید به دنبال یک شرکت طراحی سایت برای اجرای آن‌ها باشید. شرکت‌های طراحی سایت متعددی در بازار هستند که می‌توانند خدمات خوبی به شما ارائه دهند. برای مرور انتظارات خود از یک شرکت طراحی سایت و یا عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت می‌توانید به سایر مقالات وبلاک سایت مراجعه کنید. شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یک شرکت دارای تجربه و تخصص در زمینه طراحی سایت، آماده انجام هرگونه مشاوره با شما عزیزان و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و متناسب با اهداف کسب‌وکار شما است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

 

قدم چهارم برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آموزش های زبان‌ها و آزمون‌های خارجی:

فروشگاه خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و از تبلیغات مناسب استفاده کنید
بعد از طراحی سایت اختصاصی و جذاب برای فروشگاه اینترنتی خود، و راه اندازی آن، باید به طور موثری آن را به دیگران معرفی کنید. همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم، انتخاب یک جامعه هدف مشخص به شماکمک می‌کند تا بتوانید در ادامه روند تبلغات خود را به صورت موثرتری پیش ببرید. برای مثال در قسمت آزمون تافل، جامعه داننشجویانی که قصد ادامه تحصیل در یک کشور دیگر را دارند به راحتی می‌توانند به عنوان مخاطبان شما در نظر گرفته شوند. برای انجام تبلیغات، شما می‌توانید از طریق دانشگاه‌ها و موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور جامعه مخاطب خود را هدف قرار دهید.
استفاده از سئو (SEO) و تولید محتوی ارزشمند، حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، گوگل ادوردز و .. نیز از جمله ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت هرچه بیشتر فروشگاه اینترنتی شما است. از جمله دیگر خدمات شرکت اطلس ساختار داده، تعیین استراتژی های حضور در فضای مجازی و انجام این امور است. ما تنها برای شما یک وب‌سایت طراحی نمی‌کنیم، بلکه در تمامی مراحل معرفی سایت و تبلیغات آن در کنار شما هستیم تا از سرمایه گزاری خود به بیشترین میزان دریافت سود و بازدهی برسید. برای مشاهده خدمات طراحی سایت اطلس ساختار داده و قیمت‌های طراحی سایت اختصاصی، می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید.