عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی رباتیک و قطعات الکترونیکی

طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینرنتی اینترنتی رباتیک و قطعات الکترونیکی یک بستر عالی برای فروش محصولات حرفه‌ای و یا نیمه حرفه‌ای  روباتیک و تکنولوژی است. شما در این فروشگاه می‌توانید محصولات متنوعی را به فروش برسانید و با ایده‌های خلاقانه فروشگاه اینترنتی خود را به دیگران معرفی کنید. همراه با اطلس ساختار داده به بررسی بیشتر مراحل طراحی سایت اختصاصی فروشگاه روباتیک می‌پردازیم.


در طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی رباتیک و قطعات الکترونیکی، دقیقا چه چیزی به فروش می‌رسد؟

قطعات مورد نیاز برای ساختن محصولات روباتیک از جمله:

قطعات الکترونیکی :

کلیه قطعات برق و کنترلی مانند، باتری‌ها، شارژرها، دوربین‌ها، کنترل کننده‌های قابل برنامه ریزی، انواع سنسورها و حسگرها، کننرل کننده‌های موتور، رادیو، منابع شبکه، آی سی، قطعات نوری، قطعات صوتی، سیم، کابل، فیش، جک، انواع برد، ماژول و ... از جمله قطعات الکترونیکی است که می‌توانید در فروشگاه خود به فروش برسانید.

قطعات مکانیکی:

همه لوازم مکانیکی مورد نیاز برای ساخت روبات ها و قطعات روباتیک، از جمله موتورهای دنده، چرخ‌ها، انواع مخزن، بسته های سخت افزاری و .... نیز می‌تواند در سبد محصولات شما قرار گیرد.
روبات ها و کیت‌های پیش ساخته: روبات‌های آماده و یا پیش ساخته ای که به منظور فعالیت‌های آموزشی مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته می‌شوند و یا کیت‌های صنعتی و یا تجاری که به منظور کاربردهای خاصی تهیه و آماده می‌شوند نیز می‌تواند در فروشگاه شما به فروش برسد.

راه حل های سفارشی روباتیک:

اگر شما خودتان یک تیم حرفه ای روباتیک دارید و یا به گونه‌ای با یک تیم حرفه ای در تماس هستید، می‌توانید به ارائه راه حل های مبتنی بر روباتیک بپردازید. به این معنی که نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنید، راهکار ارائه دهید و یا شخصی سازی نمونه های تکمیل شده ویا ساخت نمونه های جدید، مشکلات آن ها را رفع کنید.

 


در طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی رباتیک و قطعات الکترونیکی، چه نکاتی مهم است؟

برای داشتن یک طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای باید با یک شرکت طراحی سایت وارد مذاکره شوید:
توجه به نکات زیر برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت ضروری است:

قیمت طراحی سایت و بودجه شما :

اولین نکته این است که بدانید قصد دارید تا چه مقدار بودجه برای این کار صرف کنید و کدام شرکت‌ها می‌توانند با توجه به بودجه شما ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه دهند. در نظر داشته باشید در طراحی سایت صرف برخی از هزینه‌ها به منزله یک سرمایه گزاری بلند مدت است و در مراحل گسترش کار این مساله بیشتر مشخص می‌شود.

سهولت استفاده :

یک قسمت سایت بارگزاری شده، طرح و گرافیکی است که کاربران می‌بینند و یک قسمت دیگر صاحبان کسب و کار هسند که با  استفاده از قسمت مدیریت سایت، باید محتوا و تصاویر لازم را در سایت درج نمایند. سهولت کار با

مدیریت سایت،

از جمله درج محتوا، مدیریت حساب‌های مشتریان و .. از جمله خصوصیات یک طراحی سایت حرفه ای است.
تعیین ویژگی‌ها و ایجاد آن‌ها : بررسی نیازهای کاربران و پیش بینی ویژگی‌های مورد نیاز کاربران از جمله وظایف یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و با تجربه است.

طراحی گرافیکی:

یک طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی، فراخور کاربران و محصولاتی که در فروشگاه به فروش می‌رسند، از المان‌های تصویری مناسب استفاده می‌کند.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش : یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی، پشتیبانی مناسب از سایت، شامل آموزش‌های لازم برای کار کاردن با قسمت‌های مختلف سایت و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به آن است.
شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت تهران شناخته می‌شود. این شرکت دارای دانش تخصصی و تجربه بالایی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی بوده و تمامی پشتیبانی‌های لازم در این زمینه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت های طراحی سایت و دریافت مشاوره تخصصی می‌توانید با ما تماس بگیرید.
 

چه ایده‌های موجب پیشرفت و موفقیت بیشتر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رباتیک و قطعات الکترونیکی می‌شود؟

به طور حتم داشتن یک سری ویژگی‌های کلی برای موفقیت فروشگاه شما امری ضروری است. پیشنهادها و ایده‌های اطلس ساختار داده برای موفقیت بیشتر طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی رباتیک و قطعات الکترونیکی به شرح زیر است:

تولید محتوای جذاب :

یکی از مواردی که کمک می‌کند تا بتوانید ترافیک زیادی را به سایت خود جذب کنید، استفاده از محتوایی است که برای مخاطبان جذابیت زیادی داشته باشد. برای مثال اگر مخاطبان شما دانش آموزان و یا نوجوانان باشند، شما می‌توانید  فیلم‌های آموزشی متنوع و جذابی در این حوزه تهیه کنید. استفاده از شوق و اشتیاق نوجوانان برای یادگیری و ساخت روبات‌، می‌تواند تبدیل به عامل موفقیت سایت شما شود. یکی دیگر از خدمات شرکت اطلس ساختار داده، تدوین برنامه استراتژی دیجیتال مارکتینگ و تهیه تقویم محتوایی است. برای داشتن یک تولید محتوای جذاب که باعث بهبود رتبه فروشگاه اینترنتی شما در موتورهای جستجو شود، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 
ارائه خدمات تعمیر دستگاه‌ها :

شما می‌توانید علاوه بر فروش انواع محصولات، به ارائه خدمات تعمیرات دستگاه‌های روباتیک نیز بپردازید. در این صورت بخشی از قطعات مورد نیاز تعمیرات نیز از طریق فروشگاه شما تامین می‌شود. برای قرار دادن خدماتی از این دست در فروشگاه اینترنتی خود، لازم است فروشگاه اینترنتی شما دارای بسترهای مناسب فنی باشد.
در انتها با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، مانند سئو (SEO)، تبلیغات در گوگل،  شبکه‌های اجتماعی و ... می‌توانید به معرفی فروشگاه اینترنتی روباتیک خود بپردازید و کسب وکار خود را نیز گسترش دهید.