عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

راه اندازی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن و ایده‌هایی برای موفقیت بیشتر آن

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن یک ایده بسیار خوب برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با محصولاتی متفاوت و مشتریانی خاص است. راه اندازی این فروشگاه نیز مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی در عین سادگی، ظرافت‌های مورد نیاز خود را نیز دارد. ‌همراه با اطلس ساختار داده به بررسی نکته های فنی و بازاریابی و هم‌چنین ارائه چند ایده خلاقانه برای موفقیت بیشتر یک طراحی سایت فروشگاه عطر و ادکلن می‌پردازیم.

 

حس اطمینان ایجاد کنید:

شاید بتوان گفت در یک طراحی سایت فروشگاه عطر و ادکلن، هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که کاربران شما مطمئن باشند محصولاتی که تهیه می‌کنند اصل (original) هستند. شاید شما یه فروشگاه عطر و ادکلن فعال دارید و مایلید تا محصولات خود را به صورت آنلاین نیز به فروش برسانید. شاید هم ارتباطات خوبی با تهیه کنندگان اصلی دارید و مایلید تا به صورت واسطه‌ای محصولات را در سایت خود ارائه دهید. در هر صورت شما باید به مشتریان خود حس اطمینان دهید. برای مثال شما می‌توانید منابع تهیه کالاهای خود را با کاربران به اشتراک بگزارید. درج آدرس یک فروشگاه حضوری که مدت‌ها است در این زمینه فعالیت دارد، و یا ارائه تهیه کنندگانی که با آن‌ها همکاری، می‌تواند در این زمینه تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

 

نظرات کاربران را منعکس کنید:

شاید شما برای خریدن یک لباس و یا یک کفش، به راحتی برای انتخاب آن تصمیم بگیرید. ولی انتخاب عطر تفاوت دارد. رایحه یک عطر تا حد زیادی به سلیقه و شخصیت فرد بستگی دارد و کاربران با دقت بیشتری آن را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل، بسیار مهم است که شما در طراحی فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن خود، محل مناسبی برای محتوا در نظر بگیرید و محتوای بسیار دقیق و ارزشمندی به کاربران خود ارائه دهید. این محل مناسب می‌تواند یک وبلاگ اختصاصی برای درج مقالات مربوط به دنیای عطر باشد و یا ایجاد قسمتی برای درج نظرات کاربران. درج نظرات کاربرانی که از محصول استفاده کرده‌اند، نه تنها موجب می‌شود تا کاربران شما با دقت بیشتری خرید خود را انجام دهند، بلکه کمک می‌کند تا فروشگاه اینترنتی عطر شما در این زمینه به عنوان یک مرجع معتبر شناخته شود.

معرفی دقیق عطرها و رایحه‌های ابتدایی، میانی و پایانی آن ها به زبانی ساده و قابل فهم یک نکته بسیار مهم در معرفی انواع عطرها است. به خاطر داشته باشید کاربران شما می‌خواهند عطری داشته باشند که در عین یکتا بودن، احساس خوبی در آن‌ها ایجاد کند و بتوانند به عنوان یک المان از خود آن را معرفی کنند.

 

داستان رایحه‌ها را بازگو کنید:

همه ما می‌دانیم که دنیای عطر دارای هوشندی بالایی است و هر عطر و یا سری از عطرها مختص افراد خاصی طراحی می‌شوند. به بیان دیگر، عطرها برای ساخت و طراحی رایحه‌هایی که دارند داستان‌های خود را دارند و گاها بر اساس این داستان ها است که کاربران شما به خرید آن‌ها تشویق می‌شوند. به عنوان مثال سری عطرهایی که از یک برند حرفه‌ای، با نام نارنیا (Narnia) تولید و عرصه شده اند، داستانی از اعجاب انگیزی دنیای سحرانگیز نارنیا را در خود دارند. عطرها و رایحه‌هایی که به طور مرموزی با هم آمیخته شده اند و سعی دارند تا همین ویژگی را در شخصی که از آن استفاده می‌کند، نشان دهند. همین داستان ساده موجی می‌شود تا کاربرانی که واقعا همچین خصوصیتی دارند و یا این مفهموم برای آن‌ها جذاب است، بتوانند به راحتی این عطر را گزینه‌ای برای خرید در نظر بگیرند. همین نکته ساده و متفاوت می‌تواند موجب تمایز طراحی سایت فروشگاه عطر و ادکلن شما با سایر رقیبان باشد.

 

 

عطر پیشنهادی خود را  به کاربران اعلام نمایید:

شما می‌توانید از ویژگی که قبلا به آن اشاره کردیم استفاده کنید و  به کاربران خود عطرهای پیشهادی ارائه دهید. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن شما، به عنوان یک فروشند حرفه‌ای باید بتوانید مخاطبان خود را شناسایی و دسته بندی کنید و عطر مخصوص به آن‌ها را پیشنهاد دهید.

 

اما این کار را چگونه انجام دهید؟ 

با دریافت اطلاعات زیر از کاربران و فیلترینگ هوشمند بر اساس رایحه، می‌توانید به راحتی این کار را برای شما انجام دهد.

- نام عطرهایی که قبلا کاربر از آن استفاده می‌کرده است و به آن علاقه داشته است.

- نام عطر و یا رایحه خاصی که کاربر به آن حساسیت دارد

- مکان و موقعیت‌هایی که کاربر قصد دارد تا از عطر استفاده کند

- فصلی که کاربر قصد دارد تا از عطر استفاده کند

داشتن یک فیلترینگ هوشمند از جمله ویژگی‌هایی است که یک طراحی سایت حرفه‌ای می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. شرکت اطلس ساختار داده، به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح طراحی سایت در تهران، با داشتن متخصصین این حوزه، آماده ارائه خدمات برتر طراحی سایت به شما عزیزان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، کافی است با ما تماس بگیرید.

 

در بازاریابی محصولات خود ایده های خلاق داشته باشید:

در این مقطع زمانی، قیمت عطر افزایش چشم‌گیری داشته است. مخاطبان شما بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال یک انتخاب صحیح ومناسب می‌گردند. یکی از مشکلات انتخاب حضوری عطر در فروشگاه‌ها، این است که واقعا نمی‌توان چندین عطر مختلف را با هم تست کرد. به علاوه اینکه در هنگام تست عطر ما تنها رایحه آغازی آن را متوجه می‌شویم و برای انتخاب بهتر باید صبر کنیم تا رایحه‌های بعدی آن نیز برای ما مشخص شود. برای رفع این مشکب شما می‌توانید نمونه‌ها (سمپل) های مختلفی برای مخاطبان و مشتریان خود بفرستید.

 

 

یک راه بسیار عالی برای آشنا کردن مخاطبان خود با انواع عطرها، ارسال نمونه عطر است. برای افزایش بازدهی، در این قسمت می‌توانید از فیلتر کردن علاقه و سلیقه‌های کاربران خود استفاده کنید.

برای افزایش تعداد مخطبان و هم چنین تبلیغات فروشگاه اینترنتی عطرخود، می‌توانید با در یک همکاری مشترک با سایر فروشگاه های محصولات آرایشی و بهداشتی، نمونه‌های عطر را برای مشتریان آن‌ها ارسال کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، ویژگی‌های عمومی وجود دارد که رعایت آن برای موفقیت یک فروشگاه اینترنتی امری ضروری است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید. 

شادی | ۱۴۰۰-۰۳-۱۸

سلام از بعضی از مطالب سایت شما بازدید کردم سایت بسیار جالبی دارید با مطالب بسیار خوب و ظاهر زیبا و البته سؤ خوب لطفا از سایت های من هم دیدن نمایید و نظرتان را برای بهتر شدن سایتام بگویید عالی بودین اولین سایتم در مورد مطالب آموزشی و محصولات زنانه و دخترانه است به نام لیدی مد کالا https://www.ladymodkala.ir بعدی در مورد کالاهای دیجیتال هست به نام رابوکالا https://www.rabokala.ir بعدی در مورد خانه و طراحی لوازم داخلی خانه هست به نام خانه چین https://www.khanecheen.ir بعدی در مورد انواع لوازم بازی و مطالی آموزش و محصولات آن هست به نام گیمینگ تولز https://www.gamingtools.ir همه سایت ها هم محصولات برای فروش دارن و هم مطالب آموزشی و هم مقاله

عطر و ادوکلن | ۱۳۹۸-۰۶-۲۴

سلام سایت زیبا و قشنگی دارین ممنون میشم اگراز سایت من هم دیدن فرمایید و نظر دهید عطر و ادوکلن http://www.ladymodkala.ir/product-category/عطر-و-ادوکلن/عطر-و-ادوکلن-عطر-و-ادوکلن/

0 دیدگاه