عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات کتاب، مقاله و مجله برای موفقیت و فروش بیشتر

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات کتاب، مقاله و مجله فرصت بسیار مناسبی برای یک  افزایش درآمد و فروش بیشتر است. زیرا نه تنها هزینه توزیع کتاب حذف می‌شود ، بلکه تبلیغات درست و گسترده شما موجب گسترش میزان فروش و درآمد ناشی از چاپ کتاب شما نیز می‌گردد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که یک فروشگاه اینترنتی موفق، کمک بزرگی به شناخت نام تجاری (برند)  شما می‌کند.

با ما همراه باشید تا مراحل اساسی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات کتاب، مقاله و مجله را بررسی کنیم:

 

 
آیا برای راه‌اندازی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات، حتما باید صاحب یک انتشارات باشیم؟

البته همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم، اگر شما صاحب یک انتشارات باشید می‌توانید درآمد زایی خود را از چندین جهت افزایش دهید. اما اگر صاحب یک انتشارات نیستید و انگیزه بالایی برای راه اندازی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات دارید، می‌توانید با مذاکره و بستن یک قرارداد حرفه ای، نمایندگی فروش اینترنتی محصولات یک انتشارات کتاب، مقاله و مجله و ... را به عهده بگیرید.


برای راه‌اندازی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات از کجا باید شروع کرد؟

اگر تاکنون فروشگاه اینترنتی نداشته اید و یا محصولی را در فضای آنلاین به فروش نرسانده اید، نگران نباشید. بهتر است یا با دانش بازاریابی و مدیریت محصولات آشنایی لازم را داشته باشید و یا از متخصصین این کار کمک بگیرید. ولی برای مدیریت سایت فروشگاه اینترنتی خود کار ساده تری در پیش خواهید داشت. البته این در صورتی است که از ابتدا با شرکت‌های معتبر طراحی سایت کار خود را آغاز کرده باشید. طراحی سایت فروشگاهی موفق، سیستم مدیریت ساده و یکپارچه‌ای دارد که باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید کالاهای خود را وارد سایت کنید، مسائل مالی حساب های خود و مشتریان را مدیریت کنید و امکان را به شما بدهد تا جشنواره‌های تخفیفی خوبی برای کالاهای خود به وجود بیاورید. شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و مطمئن، آماده مشاوره با شما عزیران است.

 

برای موفقیت بیشتر در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات کتاب، مقاله و مجله ایده‌های خلاقانه داشته باشید:

بعد از اینکه مطمئن یک فروشگاه حرفه‌ای و جذاب در اختیار دارید، وقت آن است که تبلیغات خود را شروع کنید. داشتن ایده های خلاقانه در ارائه پیشنهادات مختلف می‌تواند عامل متمایز کننده شما از رقیبان تان باشد.
پیشنهاد ویژه اطلس ساختار داده برای داشتن طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات کتاب، مقله و مجله موفق شامل موارد زیر است:


کتاب های الکترونیکی ایجاد کنید:

افزایش قیمت کاغذ موجب شده است تا قیمت کتاب های چاپی بیشتر از هر زمان دیگری باشد. از طرفی فرهنگ استفاده از تلفن‌های همراه به شدت گسترش یافته است و این بدان معنی است که  شما می‌توانید از این موقعیت برای گسترش کتاب های الکترونیکی استفاده کنید. 
شما می‌توانید در کنار فروش کتاب های چاپی خود برخی از کتاب‌ها را در قالب نسخه الکترونیکی آن به فروش برسانید. بسیاری از علاقه مندان به کتاب به دنبال داشتن نسخه‌های قانونی کتاب های الکترونیکی هستند.
هم‌چنین شما می‌توانید در قسمت تبلیغات نیز از این شیوه استفاده کنید.  قسمتی از کتاب‌های خود را در قالب فایل‌های الکترونیکی درآورده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. این کار موجب می‌شود تا کاربران بتوانند کتاب‌هایی را که در خرید آن شک دارند را با دقت بیشتری مرور کنند و برای خواندن ادامه آن مشتاق باشند و تمایل داشته باشند تا آن را از فروشگاه شما خریداری کنند.

 

فضایی برای گفتگو ایجاد کنید :

یک نکته بسیار مهم برای موفقیت تمامی سایت‌های اینترنتی داشتن محتوای مناسب است. ایجاد تالارهای گفتگو و ایجاد قسمت‌هایی برای دریافت نظرات کاربران و انتشار آن‌ها می‌تواند ترافیک ورودی سایت شما را افزایش دهد. شما حتی می‌توانید با برگزاری جلسات کتابخوانی و یا مراسم امضا کتاب توسط نویسنده‌ها، ارتباط خود را با مشتریان خود قوی‌تر کنید.


 
جشنواره‌های تخفیفاتی پررنگی داشته باشید:

وجود جشنواره‌های تخفیفاتی متعدد، می‌تواند نقش مهمی در افزایش میزان فروش شما داشته باشد. همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم،  فروشگاه اینترنتی انتشارت کتاب، مقاله و مجله با حذف هزینه توزیع کتاب می‌تواند قیمت های تمام شده خود را تا حد زیادی کاهش دهید. شما می‌توانید قسمتی از سود خود را با مشرتیان خود سهیم شوید.


مشتریان خود را وفادار سازید:

هزینه نگهدای یک مشتری قدیمی بسیار کمتر از جذب مشتری جدید است. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند "ایمیل مارکتینگ"، ارتباطات خود را با مشتریان قبلی حفظ کنید و همواره آنان را به خرید محصولات جدید ترغیب کنید.
تیم اطلس ساختار داده آماده ارائه مشورت و راهکاری لازم برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ موفق و منسجم برای موفقیت فروشگاه اینترنتی انتشارات می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید.