عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

طراحی سایت رستوران چگونه باعث افزایش درآمد میشود؟

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که کسب‌وکار خود و یا رستورانی که برای آن کار می‌کنید را گسترش دهید و به تعداد مشتریان خود اضافه کنید؟ اگر شما دارای یک رستوران، فست فود و یا اغذیه فروشی هستید و یا به طور کلی کسب‌وکاری دارید که مستقیما به غذا مربوط می‌شود، این امکان برای شما به راحتی مهیا است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رستوران شما، راه حل نجات بخش افزایش درآمد شما خواهد بود.

در این مقاله بررسی می‌کنیم که یک رستوران چه طور می‌تواند فروشگاه اینترتی خود را بسازد، تبلیغات درستی برای آن انجام دهد، نام تجاری (برند) خود را گسترش دهد و برای ارتباط با مخاطبان خود راه های جدیدی بسازد. با  اطلس ساختار داده همراه بمانید.

 

طراحی سایت ساده ولی حرفه‌ای داشته باشید:

قدم اول برای افزایش تعداد مخاطبان رستوران و یا فست فود شما، داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی است که تمام نکات ضروری در آن رعایت شده است. طراحی سایت فروشگاهی شما باید از لحاظ گرافیکی برای کاربران جذاب باشد و تصاویر واقعی و هیجان انگیزی از غذاهایی که درستوران شما سرو می‌شود به نمایش بگزارد.  منو همیشگی رستوران، منو ویژه ها برخی روزهای خاص حتما باید در طراحی سایت فروشگاه رستوران به راحتی و سهولت در درسترس باشند. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در زمینه طراحی سایت فروشگاهی رستوران‌ها، واکنشگرا بودن سایت است. سایت شما باید در همه دستگاه ها به خوبی دیده شود و سفارشدهی با آن بسیار آسان باشد.

 

 

ارسال سریع غذا را همشه مد نظر قرار دهید:

یکی از مهم ترین انتظارات مشتریان از شما ارسال سریع غذا خواهد بود. در واقع مهم ترین دلیلی که کاربران به جای مراجعه حضوری به رستوران شما ترجیح می‌دهند تنها با یک کلیک آن را خریداری کنند، صرفه جویی در زمان آن هاست. برای موفقیت در نگهداری و توسعه فروشگاه اینترنتی رستوران و یا فست فود خود باید بر روی بخش "بیرون بر" خود تمرکز و توجه بیشتری داشته باشید. حتی شاید لازم باشد این بخش را به طور جداگانه مدیریت کنید. هر اقدامی که سرعت دریافت سفارش مشتری و ارسال آن را بالا ببرد، باعث افزایش رضایتمندی مشتریان و وفاداری بیشتر آن ها خدمات رستوران شما می‌شود.

 

 

از کارت های تخفیف مشتریان و یا کدهای تخفیف استفاده کنید:

آمارها نشان می‌دهد که یکی از بزرگترین روش های افزایش فروش استفاده از کدهای تخفیف ویژه است. فروشگاه آنلاین به شما کمک می‌کند تا با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود، بتوانید از طریق ارسال ایمیل و یا پیامک برای مشتریان خود کد تخفیف ارسال کنید. این کدهای تخفیف می‌تواند بر اساس علاقه مندی‌های دسته‌بندی شده مشتریان، مانند تاریخ تولید آن‌ها باشد. شاید هم شما غذای جدیدی به منو رستوران خود اضافه کردید و مایل هستید تا با ارسال کد تخفیفاتی محصول جدید خود را به مشتریان معرفی کنید تا با طعم آن آشنا شوند. توجه داشته باشید امکان تعریف کدهای تخفیفاتی از جمله ویژگی‌هایی است که باید در طراحی سایت فروشگاهی رستوران و فست فود خود در نظر داشته باشید و از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که این امکان را برای شما تعبیه کند.

 

شما باید در زمان درست و در مکان درست دیده شوید:

 خدمات سئو محلی (Local SEO):

احتمالا شما در گذشته به عناون یک شیوه تبلیغاتی، برای معرفی رستوران خود بروشورهایی تهیه می‌کردید و در اطراف محل رستوران خود آن ها پخش می‌کردید. در یک فروشگاه آنلاین هم شما باید خود را به همسایگان خود و سپس به تمام شهر معرفی کنید.

برای این کار باید از خدمات لوکال سئو استفاده کنید. با ثبت اطلاعات خود در گوگل مپ و تنظیمات مرتبط با آن به راحتی می‌توانید در جستجوهای کاربرانی که در اطراف شما به دنبال رستوران و یا فست ود مناسب هستند، دیده شوید.

چرا استفاده از این خدمات برای فروشگاه اینترنتی رستوران و فست فود شما بسیار مهم و حیاتی است؟

نتایج نشان می‌دهد بیشتر کسانیکه از طریق تلفن همراه خود به دنبال یک رستوران مناسب می‌گردند، مایلند نزدیک ترین رستوران ها را پیدا کنند.

این کار نسبت به سایر هزینه های تبلیغاتی بسیار کم هزینه تر است.

احتمال بیشتری وجود دارد که کاربرانی که از این طریق با رستوران شما آشنا می‌شوند، تبدیل به مشتریان وفادار شما شوند.

 

 حضور در شبکه‌های اجتماعی:

حضور در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام ، می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی شما به سایر مخاطبان داشته باشد. با تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و داشتن یک برنامه مودن و جامع، می‌توانید به طور موثری در این فضا حضور داشته باشید. برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ زمینه سئو و یا اینستاگرام می‌توانید از خدمات اطلس ساختار داده استفاده کنید.

امکان رزرو آنلاین و معرفی تصویری رستوران:

یکی دیگر از امکاناتی که فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار می‌دهد، افزایش تعداد مراجعه کنندگان حضوری شما است. گسترش نام تجاری شما به طور حتم این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد تا بتوانید در کنار افزایش مشتریان اینترنتی خود، تعداد مراجعان خود را نیر افزایش دهید. این کار می‌تواند مقدمه‌ای برای تاسیس شعبه‌های بعدی شما باشد. نشان دادن محیط رستوران و فست فود یکی از امکاناتی است که کمک بزرگی می‌کند تا شما بتوانید مخاطب بیشتری جذب کنید. کاربران جدیدی که به تازگی با رستوران شما آشنا شده باشند،  علاوه بر قیمت و کیفیت غذا، می‌خواهند بدانند محیط رستوران شما چگونه است.  می‌توانید داخل سایت خود، یک تور 360 درجه داخل رستوران داشته باشید، میزهای مختلف رستوران خود را به کاربران نشان دهید و امکان رزرو آنلاین برای آن‌ها فراهم کنید.

شرکت اطلس ساختار داده، با داشتن تجربه‌های بی‌نظیری از طراحی سایت فروشگاهی رستوران‌ها، آماده دریافت سوالات شما در زمینه راه اندازی و طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی است. برای دیدن نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی رستوران و فست فود و مشورت با متخصصان ما، فقط کافی است با ما تماس بگیرید.