ما تجارب زیادی درطراحی کاربر محور (UCD) داریم

طراحی کاربر محور به چه معنی است؟

UCD بدین معنی است که شما به هر مدل UI و یا UX برای وب سایت و یا موبایل خود احتیاج داشته باشید ، ما یه قدم عقب می رویم و ابتدا روی راحتی استفاده از آن توسط کاربران تمرکز می کنیم . قبل از طراحی بصری هر محصول ، ما سهولت استفاده از آن را مد نظر قرار می دهیم.

 

راه حل های قابل ارائه

از بازسازی برند گرفته تا طراحی مجدد محصولات یا خدمات موجود، تحقیق و بررسی بازار، استراتژی تطبیق یافته و یا ترکیبی از میان این نیازها، اطلس ساختار داده در کنار شماست تا یک راه حل اختصاصی و موثر به شما ارائه دهد . این راه حل کاملا با اهداف شما منطبق است و هم چنین این قابلیت را دارد تا کاربران شما را به سرعت به اطلاعات مورد  نیاز خود راهنمایی کند.

 محصول ما با بررسی مولفه های زیر و استفاده هوشمندانه از آنها موفقیت شما را تضمین می کند :

  • جریان های کاربری (User Flow)
  • Wireframes
  • چارچوب های طراحی
  • طراحی mockups واقعی
  • ساخت سریع یک نمونه اولیه

رضایت نهایی کاربرهدف نهایی ماست. با به کار گیری این المان ها ، ما به کمک شما می آییم تا محصول موفقی داشته باشید.

دستاوردهای همکاری شما با اطلس ساختار داده در جهت ارائه یک راه حل با طراحی کاربر محور

آماده سازی

برای شناخت اهداف و اولیت ها، با کمک شما و اعضای گروهتان یک برنامه استراتژی  UCD تهیه می کنیم. در این مرحله ما انتظارات صاحبان پروژه را ترسیم می کنیم.

تحقیق

مرحله تحقیقات شامل بررسی در حوزه محصولات ، برآورد رفتار ، ترسیم شخصیت مخاطبان، تجزیه و تحلیل چشم انداز رقابتی و تلفیق تمام یافته ها است. ما تمام این کارها را نه تنها برای درک بهتر محصول شما انجام می دهیم، بلکه می خواهیم تا درک عمیقی از نیاز ها و خواسته های کاربر شما داشته باشیم.

طراحی

 مرحله طراحی از تولید و نوشتن موارد استفاده محصول آغاز می شود سپس ما از شکستن فرم های پیچیده به اشکال ساده تر استفاده می کنیم. بعد از آن برای حفظ یکپارچگی میان محصول و پلت فرم یک زبان تصویری توسعه می دهیم. سرانجام برای امتحان کردن تئوری های طراحی مان یک نمونه اولیه می سازیم.

ساخت

ما طراحی های استاتیک را به وب سایت ها و اپلیکیشن های پویا تبدیل می کنیم. اینجا جایی است که مهندسی UI وارد عمل می شود. طرح ها و موکاپ گرافیکی ، با استفاده از اصول کدنویسی تمیز و با استفاده از زبان های برنامه نویسی متناسب تبدیل به وب سایت ها و اپلیکیشن های جذاب و کاربردی می شود .

آزمایش

در این مرحله بر روی محصولات ، تست های کاربردی انجام داده و رفتار محصول را در شرایط واقعی شبیه سازی می کنیم. نهایتا با استفاده از نتایج این تست ها  و بازخوردها، طراحی بصری و کاربردی و کد ها را بهبود می بخشیم تا بتوانیم انتظارات کاربران و کارفرما را برآورده کنیم.

دانلود نقشه UCD ما

با ما تماس بگیرید

تا اطلاعات ارزشمندی در مورد کسب و کار خود دریافت کنید

arrow_backبازگشت

درخواست پروژه جدید