عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

آشنایی با برخی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

 

توضیحاتی در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس یکی از موضوعاتی است که برای همه افرادی که قصد سفارش طراحی سایت با وردپرس را دارند، مهم و حائز اهمیت می باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس به علل و عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، شناخت این علل و عوامل کمک می کند افرادی که اطلاعات زیادی از طراحی سایت ندارند نیز بتوانند متوجه بشوند که دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت با وردپرس با سایر روش های طراحی سایت چه چیزی می باشد. معمولا قیمت طراحی سایت با وردپرس بر اساس قابلیت هایی که برای سایت در نظر گرفته شده، تعیین می نمایند. بدین ترتیب هر چه قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر شود، قطعا قابلیت های وب سایت نیز افزایش مییابند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس ممکن است برای انواع مختلف سایت ها یکسان نباشد. زیرا برخی از سایت ها ممکن است طراحی راحت تری داشته باشند و بعضی از سایت نیز ممکن است نیاز به کار بیشتری برای طراحی و راه اندازی داشته باشند. بدین ترتیب استفاده از وردپرس دلیلی برای ارزان و یا گران بودن قیمت طراحی سایت نمی باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس به طور معمول از سایر فریم ورک ها و cms ها مناسب تر می باشد.

 

وردپرس چیست؟

بدون شک برای افرادی که سوال وردپرس چیست در ذهن آنها نقش بسته، باید گفت وردپرس محبوب ترین نمونه cms یا سیستم مدیریت محتوا به شمار می رود. اینکه وردپرس چیست و چه کاری می توان با ان انجام داد برای افرادی که قصد راه اندازی سایت را دارند، بسیار مهم می باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس معمولا نسبت به قیمت طراحی سایت با سایر سیستم های مدیریت محتوا مناسب تر می باشد. بدین ترتیب افرادی زیادی به دنبال آشنایی بیشتر با وردپرس و طرح سوالاتی چون وردپرس چیست و چه استفاده ای دارد، می باشند.

شاید یکی از سوالاتی که ذهن افراد مختلف را درگیر کرده باشد، این است که وردپرس چیست و چه مزایایی دارد. معمولا سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی می شوند سادگی را یکی از مزایای وردپرس بدانند. زیرا وردپرس توانسته است در عین سادگی، امکانات بسیار زیاد و گسترده ای را برای کاربران فراهم کند. قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز بسیار مناسب می باشد. بدین ترتیب اغلب افراد در سراسر دنیا وردپرس را برای ساخت سایت انتخاب می کنند.

 

وردپرس چیست

نقش سادگی در قیمت طراحی سایت با وردپرس

یکی از فاکتور های بسیار مهم که توانسته تاثیر بسزایی در قیمت طراحی سایت با وردپرس داشته باشد، داشتن ظاهر نسبتا ساده وردپرس می باشد. معمولا هر چه یک cms پیچیده تر باشد، قطعا استفاده از آن ملزم به صرف هزینه های بالاتری نیز می باشد. این موضوع باعث شده تا وردپرس سیر تکاملی خود را در عین سادگی سپری کند. در حال حاضر می توان سایت های بسیار مختلفی را به کمک وردپرس راه اندازی کرد، البته قیمت طراحی سایت با وردپرس نسبتا ارزان بوده و نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا مناسب تر میباشد.

مناسب بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس باعث شده تا افرادی که تازه کار میباشند، اغلب وردپرس را برای راه اندازی سایت انتخاب کنند. معمولا سادگی وردپرس نیز از دیگر عواملی است که سبب شده افراد تازه کار به سمت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بروند. بدین ترتیب سادگی را می توان یکی از قابلیت های سیستم مدیریت محتوای وردپرس دانست که باعث شده همه افراد بتوانند از این cms استفاده کنند. استفاده از وردپرس نیاز به دانش فنی و اطلاعات بسیار زیادی از نظر علمی ندارد و تنها با یک آموزش ساده می توان به بهترین شکل ممکن از تمام امکانات وردپرس استفاده کرد.

 

سادگی سایت وردپرسی

پشتیبانی سایت های وردپرسی چگونه می باشد؟

علاوه بر قیمت طراحی سایت با وردپرس، چگونگی پشتیبانی از سایت های وردپرسی نیز حائز اهمیت می باشد. معمولا کم بودن و یا زیاد بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس مسئله ای است که در ابتدای کار با آن مواجه می شویم، اما معمولا تا زمانی که از یک سایت قصد استفاده از یک سایت را داشته باشیم، نیاز به پشتیبانی از ان سایت را داریم.

معمولا با توجه به این که در حال حاضر بالغ بر 70 درصد از سایت های موجود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند، شرکت های بسیار زیادی در سراسر دنیا به پشتیبانی از این سایت ها و پاسخ به سوالات کاربران پرداخته اند. معمولا با یک سرچ ساده می توان در موتور های جستجو شرکت هایی را که به سوالات مختلف کاربران پاسخ می دهند پیدا کرد. معمولا هر سوالی که در رابطه با وردپرس برای کاربران به وجود آید، قبلا پاسخ داده شده است. زیرا پیش از این ممکن است برای افراد بسیار زیادی همین سوال به وجود آمده باشد. زیرا سال هاست استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در دنیا مرسوم می باشد.

 

پشتیبانی سایت وردپرسی

تاثیر افزونه ها بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

معمولا قیمت طراحی سایت با وردپرس به پارامتر های بسیار مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین پارامتر های تاثیر گذار بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس، استفاده از افزونه ها می باشد. اینکه چه تعداد افزونه و چه نوع افزونه هایی بر روی سایت وردپرسی نصب می شوند می توانند به صورت مستقیم بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر گذار باشند. بدین ترتیب قبل از طراحی سایت باید نیاز ها و انتظاری که از طراحی سایت می رود مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان مشخص کرد که سایت وردپرسی به چه افزونه هایی نیاز دارد.

برخی از افزونه ها رایگان بوده و بدون هیچ گونه هزینه ای می توان آنها را بر روی سایت وردپرسی نصب کرد. بعضی از افزونه ها نیز ممکن است غیر رایگان باشند و در هنگام نصب نیاز به پرداخت هزینه ای داشته باشند. هر چه افزونه مهم تر و کاربردی تر باشد، قطعا قیمت بالاتری دارد. قیمت افزونه های انتخاب شده و همچنین تعداد افزونه های غیر رایگان می تواند بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر گذار باشد. قطعا بدون استفاده از افزونه خاصی نمی توان استفاده ایده آلی از سیستم مدیریت محتوای وردپرس انتظار داشت.

 

تاثیر افزونه ها بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

تاثیر سئو یا بهینه سازی بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس ممکن است به سازگاری سایت با موتور های جستجو و همچنین بهینه سازی مناسب سایت بستگی داشته باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس معمولا با توجه به امکانات بسیار گسترده ای که برای کاربران وردپرس وجود داشته، معمولا ارزان و مناسب می باشد. سئو یا بهینه سازی سایت های وردپرسی بسیار ساده و راحت تر از سایر سایت ها قابل انجام می باشد.

معمولا سایت های وردپرسی را می توان به راحتی سئو داخلی و همچنین سئو خارجی کرد. سایت های وردپرسی این قابلیت را دارند که بتوان به صورت منظم محتواهای مختلف را بر روی آنها درج کرد. درج کردن محتوا بر روی سایت های وردپرسی بسیار ساده بوده و با آموزش های کوتاه و ابتدایی هر فردی می تواند این کار را انجام بدهد. معمولا سایت های وردپرسی به راحتی بهینه سازی می شوند و امتیاز بالایی از موتور های جستجو دریافت می کنند. بدین ترتیب با صرف کمترین قیمت طراحی سایت با وردپرس، می توان به راحتی جایگاه های نخست گوگل را نیز دریافت کرد.

 

سئو سایت وردپرسی

تاثیر خرید دامنه های مختلف بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

یکی از هزینه های رایج در هنگام طراحی سایت های مختلف، هزینه های مربوط به دامنه می باشد. معمولا دامنه های بسیار مختلفی وجود دارد که به ازای هر کدام از آنها به طور سالانه باید هزینه ای پرداخت شود. قیمت طراحی سایت با وردپرس می تواند بر اساس انتخاب دامنه ملی و یا بین المللی تغییراتی داشته باشد. معمولا سایت هایی که دارای دامنه ملی یا ir می باشند، نیاز به صرف هزینه های بسیار کمتری برای دامنه دارند. بدین ترتیب افرادی که قصد فعالیت در داخل کشور را داشته و هیچ گونه برنامه برای فعالیت بین المللی را ندارند، می توانند از دامنه ملی ir استفاده کنند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس در صورتی که دامنه انتخاب شده بین المللی باشد مانند دامنه com هزینه طراحی سایت با افزایش قابل توجهی مواجه می شود. این افزایش در طراحی سایت با وردپرس به خاطر قیمت 10 برابری دامنه های بین المللی نسبت به دامنه ملی برای هر سال می باشد. بدین ترتیب افرادی که اهمیت زیادی به قیمت طراحی سایت با وردپرس می دهند، باید در انتخاب دامنه سایت نیز دقت لازم را داشته باشند.

 

انتخاب دامنه برای سایت وردپرسی

تاثیر خرید هاست یا میزبان وب بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

هاست یا میزبان وب را معمولا در هنگام طراحی سایت با وردپرس باید از شرکت های ارائه دهنده هاست تهیه کرد. معمولا هاست فضایی است که اطلاعات موجود بر روی سایت را نگهداری می کند. هاست را می توان یک کامپیوتر مشترک دانست که اطلاعات چندین سایت را نگهداری می کند. معمولا شرکت های ارائه دهنده سرویس هاست در داخل و خارج از ایران بسیار زیاد می باشند. برای خرید هاست بهتر است از شرکت های شناخته شده و معتبر استفاده شود.

برای خرید هاست باید هزینه ای به صورت سالانه پرداخت شود. یعنی هزینه ای که در هنگام طراحی سایت برای هاست پرداخت میشود، پس از یک سال نیاز به تمدید دارد. هر چه کیفیت هاست بالاتر باشد، قطعا هزینه بالاتری داشته و می تواند بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز تاثیر گذار باشد. با توجه به تحریم هایی که وجود دارد، بهتر است از هاست های داخلی برای طراحی سایت با وردپرس استفاده شود. بدین ترتیب در صورتی که هر گونه تحریمی از سوی آمریکا در نظر گرفته شود، سایت مربوطه با مشکل مواجه نخواهد شد. بدین ترتیب در سال های اخیر استفاده از هاست های داخلی رواج بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

 

خرید هاست

تاثیر خرید قالب بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

در قیمت طراحی سایت با وردپرس عوامل بسیار زیادی تاثیر گذار می باشد. یکی از مهمترین این عوامل هزینه مورد نیاز برای خرید قالب وردپرس می باشد. معمولا قالب ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. با استفاده از یک قالب مناسب می توان کمک کرد تا سایت وردپرسی بسیار شک و زیبا به نظر برسد. بدین ترتیب هر چه هزینه خرید قالب بیشتر باشد، می تواند بر روی ظاهر سایت تاثیر مثبتی داشته باشد.

روش هایی نیز وجود دارد که بتوان قیمت طراحی سایت با وردپرس را کاهش داد. یکی از این روش ها استفاده از قالب آماده و رایگان می باشد. البته این نوع از قالب ها کیفیت چندان بالایی ندارند. قالب های سفارشی نیز می توان برای سایت های وردپرسی طراحی کرد. قالب های سفارشی معمولا این توانایی را دارند که ظاهر سایت را مطابق با سلیقه مالک سایت طراحی کند. البته هزینه قالب های اختصاصی به مراتب از سایر قالب ها بالاتر می باشد. بدین ترتیب افرادی که قالب های اختصاصی را برای سایت های وردپرسی سفارش می دهند، باید هزینه بیشتری را نسبت به سایر افراد پرداخت نمایند. البته کیفیت و زیبایی بیشتر این قالب ها می تواند این افزایش هزینه را به نوعی جبران نماید.

 

قالب وردپرس

نتیجه گیری

امروزه قیمت طراحی سایت با وردپرس ثابت نمی باشد. زیرا این امکان وجود دارد که پلن های مختلفی را برای سایت های مختلف به کار برد. برخی از سایت ها ممکن است بسیار ساده باشند و نیاز به صرف هزینه های اضافی نداشته باشند. اما برخی از سایت ها ممکن است نیاز به امکانات خاصی داشته باشند. برای مثال سایت های فروشگاهی نیاز به راه اندازی ووکامرس داشته که هزینه آن به طور جداگانه محاسبه می شود.

معمولا افرادی که قصد راه اندازی یک سایت کامل و کاربردی دارند، نباید نگرانی خاصی از صرف هزینه برای طراحی سایت داشته باشند. این افراد در مدت زمان نسبتا کوتاهی می توانند قیمت طراحی سایت با وردپرس را از طریق کسب و کار اینترنتی خود به دست آورند. قیمت طراحی سایت با وردپرس در سال های اخیر قدرت رقابت بسیار مناسبی با سایر روش های طراحی سایت داشته است. قیمت طراحی سایت با وردپرس را معمولا کاربران با انتخاب پلن مورد نظر می توانند انتخاب نمایند. معمولا کمترین قیمت طراحی سایت با وردپرس متعلق به سایت هایی بوده که امکانات زیادی ندارند و دارای ظاهری ساده و قالب آماده می باشند. بیشترین قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز متعلق به سایت های فروشگاهی بسیار شیک با قالب اختصاصی می باشد.