عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

آشنایی با مزایای ساخت سایت com

 

توضیحاتی در مورد ساخت سایت com

ساخت سایت com سال هاست که مورد توجه افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی قرار گرفته است. دامنه com یکی از محبوب ترین نمونه از دامنه های سایت های اینترنتی در دنیا به شمار می رود. معمولا این دامنه برای سایت های تجاری کاربرد گسترده ای دارد اما در حال حاضر حتی سایت های غیر تجاری نیز به استفاده از دامنه com روی آورده اند. ساخت سایت com دارای مزایای بسیار زیادی بوده که این موضوع باعث شده تا اغلب کسب و کارها از دامنه com برای سایت مورد نیاز خود استفاده کنند.

ساخت سایت com کمک می کند تا یک سایت اینترنتی جلوه رسمی و بین المللی داشته باشد. بدین ترتیب معمولا افرادی که قصد فعالیت به صورت بین المللی را دارند، بهتر است در هنگام طراحی سایت، دامنه .com را مد نظر داشته باشند. ساخت سایت com ممکن است از دامنه هایی مانند ir هزینه های بیشتری را به دنبال داشته باشد. زیرا دامنه ir یک دامنه ملی بوده و هزینه های کمتری را نیز برای ثبت آنها باید پرداخت کرد. بدین ترتیب افرادی که اقدام به ساخت سایت com می کنند، به دنبال هزینه های کم نمی باشند، بلکه به دنبال نتیجه گیری بهتر می باشند.

 

اهمیت ساخت سایت com

معمولا در هنگام طراحی سایت باید یک دامنه برای سایت مد نظر انتخاب کرد تا آدرس اینترنتی تکمیل شود. با وجود تعدد دامنه ها می بایست یک دامنه را انتخاب کرد که مزایای بیشتری نسبت به سایر دامنه ها داشته باشد. معمولا برخی از دامنه ها عمومی بوده و بعضی دیگر اختصاصی می باشند و عموم افراد نمی توانند از آنها استفاده کنند. بدنی ترتیب می بایست در هنگام ساخت سایت از پسوند های عمومی استفاده کرد.

پسوند com یکی از پسوندهای عمومی بوده که برای هر نوع سایت قابل استفاده می باشد. معمولا سایت هایی که دارای پسوند .com می باشند، رسمی تر به نظر می رسند و میزان استقبال از آنها بسیار زیاد می باشد. بدین ترتیب ساخت سایت com برای کسب و کارهای مختلف دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی می باشد. ساخت سایت com کمک می کند تا روزانه افراد بیشتری از یک سایت بازدید کنند. افزایش بازدید از سایت می تواند بسیار مهم و ارزشمند باشد. بدین ترتیب ساخت سایت com در سال های اخیر رونق بسیار بیشتری نسبت به سایر دامنه ها داشته است.

 

اهمیت سایت .com

کاربردهای ساخت سایت com

معمولا برخی از پسوند ها برای سازمان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرند و عموم افراد نمی توانند از آنها استفاده نمایند. اما برخی از پسوند ها مانند com و ir عمومی بوده و همه افراد می توانند از آنها استفاده نمایند. این در حالی است که بسیاری از افراد ساخت سایت com را برای شرکت ها تصور کرده و از امکان ساخت سایت com به صورت شخصی بی اطلاع می باشند. همه افراد در هر زمینه کاری که باشند، این امکان را دارند که از خدمات ساخت سایت com استفاده نمایند.

ساخت سایت com موجب می شود تا کاربران یک سایت را به رسمیت بشناسند. بدین ترتیب معمولا شرکت های تجاری تمایل بسیار بالایی به ساخت سایت com دارند. زیرا سایت شرکت های تجاری معمولا محلی برای تجارت و کسب و کار آنها می باشد. بدین ترتیب اعتماد سازی در بین مشتریان با استفاده از پسوند .com کمک می کند تا شرکت های مذکور بتوانند از رقبای خود پیش بیفتند. این موضوع به ظاهر شاید کمی ساده به نظر برسد اما در دنیای تجارت، سبقت از رقیب دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی بوده و این موضوع می تواند به گسترش یک کسب و کار کمک بسیار زیادی بنماید.

 

کاربرد سایت .com

گستردگی ساخت سایت com در دنیا

امروزه ساخت سایت com در دنیا مورد استقبال قرار گرفته و محدود به یک یا چند کشور نمی می باشد. این موضوع به خاطر ارزش بسیار بالای این دامنه در بین کاربران کشور های مختلف می باشد. معمولا افرادی که یک کلمه یا عبارت کلیدی را در موتور های جستجو سرچ می کنند، با سایت های بسیار متفاوتی مواجه می شوند که معمولا همه آنها مرتبط با کلمه یا عبارت کلیدی سرچ شده می باشند.

معمولا اغلب افراد پس از مشاهده نتایج موتور های جستجو، به دنبال سایت هایی هستند که دارای پسوند .com می باشند. به همین خاطر می باشد که اغلب افراد تمایل دارند در هنگام طراحی سایت، دامنه .com را انتخاب کنند. در حال حاضر نزدیک به 75 درصد از سایت های موجود، دارای پسوند .com می باشند. این موضوع باعث شده تا در ادامه کار نیز تمایل به ثبت دامنه های .com بیشتر شود. زیرا معمولا افرادی که قصد دارند از طریق راه اندازی سایت به درآمد بیشتری برسند، نیاز دارند تا یک سایت محبوب و با ارزش طراحی کنند. برای رسیدن به این فاکتور ها نیاز است که پسوند .com برای سایت مد نظر انتخاب شود.

 

گستردگی استفاده از پسوند .com

هزینه ساخت سایت com

شاید یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن مخاطب مطرح می شود، این است که هزینه ساخت سایت com نسبت به هزینه طراحی سایر سایت ها با پسوند های مختلف چگونه می باشد. از آنجا که پسوند .com بین المللی می باشد، لذا هزینه های مربوط به آن معمولا با دلار محاسبه می شود. به همین خاطر ممکن است قیمت خرید دامنه .com نسبت به دامنه ملی ir بیشتر باشد. به همین خاطر معمولا افرادی که به دنبال سایت ارزان بوده و هدف خاصی از طراحی سایت ندارند، می توانند از دامنه ملی یا ir استفاده کنند.

افرادی که می خواهند با طراحی سایت محصول یا خدماتی را در داخل و یا حتی خارج از کشور ارائه نمایند و از این راه به کسب درآمد بیشتری برسند، بهتر است نسبت به ساخت سایت com اقدام نمایند. معمولا سایت های دارای پسوند .com در هر کشوری مخاطب مخصوص به خود را داشته و محبوبیت بالای دامنه .com سبب شده تا افرادی که هدف مشخصی از طراحی سایت دارند، این نوع دامنه را برای سایت خود انتخاب نمایند. معمولا هزینه دامنه ملی یک دهم دامنه های بین المللی مانند .com می باشد، اما باید کارایی آنها را نیز مورد بررسی دقیق قرار داد.

 

هزینه ساخت سایت com

ساخت سایت فروشگاهی رایگان با پسوند .com

معمولا بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی یک سایت فروشگاهی رایگان دارند، باید به سراغ سایت ساز های رایگان بروند. معمولا برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاه اینترنتی رایگان با پسوند .com بهتر است از وردپرس استفاده شود. وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین نمونه از cms ها بوده که این امکان را فراهم می کند تا همه افراد بتوانند ساخت سایت فروشگاهی رایگان را تجربه کنند. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که پس از ساخت سایت فروشگاهی رایگان، باید به فکر مدیریت ان نیز باشیم.

ساخت سایت فروشگاهی با پسوند com کمک می کند تا هر فردی بتواند با کمترین هزینه ممکن یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کند. چنانچه پسوند فروشگاه اینترنتی .com باشد، افراد بسیار بیشتری به سایت مراجعه می کنند. افزایش مراجعه به سایت می تواند در صورتی که کارهای طراحی سایت به بهترین شکل ممکن انجام گرفته باشد، باعث افزایش میزان فروش این فروشگاه اینترنتی بشود. بدین ترتیب بهتر است ساخت سایت فروشگاهی رایگان با پسوند .com را به افرادی بسپاریم که در زمینه طراحی سایت دارای دانش و اطلاعات فنی به روز و کاملی می باشند. ساخت سایت فروشگاهی رایگان می تواند هزینه های طراحی سایت را تا حدود زیادی کاهش دهد.

 

ساخت سایت فروشگاهی رایگان

ساخت سایت شخصی با استفاده از پسوند .com

ساخت سایت شخصی با پسوند .com در سال های اخیر با استقبال بسیار بالایی روبرو بوده است. ساخت سایت com معمولا کمک می کند تا یک سایت رسمی تر به نظر برسد و این موضوع می تواند هم برای صاحب سایت و هم برای مخاطب سایت ارزش و اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. ساخت سایت شخصی معمولا برای همه افراد امکانپذیر بوده و محدودیت خاصی از نظر شغل، مکان و... وجود ندارد. بدین ترتیب همه افرادی که قصد ساخت سایت شخصی با پسوند .com را  دارند، می توانند از روش های مختلف طراحی سایت اقدام کنند.

ساخت سایت شخصی کمک می کند تا یک فرد بتواند خود را به طور کامل معرفی کرده و در صورت داشتن تمایل به ارائه محصول و یا خدمات خاصی، می تواند آن را نیز در سایت شخصی خود عرضه نماید. در اغلب موارد سایت های شخصی نقش بسزایی در برند شدن یک شخص دارند. زیرا معرفی کامل یک شخص و آشنایی افراد مختلف با آن، کمک می کند تا یک فرد بتواند در مدت زمان نه چندان زیادی به شهرت و محبوبیت مورد نظر خود دست یابد. بدین ترتیب ساخت سایت شخصی مخصوصا با پسوند .com می تواند بسیار مفید و تاثیر گذار باشد.

 

سایت شخصی

مزایای ساخت سایت com

امکان فعالیت جهانی با ساخت سایت com

یکی از مزایای اصلی ساخت سایت com این است که امکان فعالیت به صورت بین المللی یا جهانی را فراهم می کند. اغلب سایت های تجاری با پسوند .com ساخته می شوند. ساخت سایت com کمک می کند تا یک تاجر و یا یک شرکت تولیدی بتواند محصولات خود را در خارج از کشور نیز ارائه نماید. زیرا سایت های دارای پسوند com در نتایج جستجوهای بین المللی قابل مشاهده بوده و معمولا به خاطر شناخت خوب همه افراد از پسوند .com حجم کلیک بر روی این سایت ها بسیار زیاد می باشد.

با توجه به اینکه معاملات بین المللی یا جهانی می توانند سود بسیار بیشتری را نسبت به  معاملات داخلی داشته باشند، لذا اغلب تاجران و مدیران ارشد شرکت های تولیدی تمایل به صادرات دارند. همین امر ثابت می کند که ساخت سایت com می تواند ارزش و اهمیت بسیار بیشتری را نسبت به ساخت سایت با دامنه ملی و یا حتی سایر دامنه های بین المللی داشته باشد.

سرعت بالا در ست شدن با سرور با ساخت سایت com

معمولا یکی از مشکلات  اصلی افرادی که دامنه ملی برای سایت خود انتخاب می کنند، سرعت کم ست شدن با سرور می باشد. با توجه به اینکه کاهش سرعت ست شدن با سرور می تواند مشکلات فنی بسیار زیادی را به وجود آورد، لذا بهتر است راه حل مناسبی برای برطرف شدن آن معرفی شود. ارائه راه حل هایی که بتوان آنها را به راحتی اجرا کرد، می تواند کمک کند تا همه افراد بتوانند با خاطری آسوده از مشکل کم بودن سرعت ست شدن با سرور خلاص شوند.

یکی از بهترین راه هایی که می توان از مشکل کم شدن سرعت ست شدن با سرور راحت شد، ساخت سایت com می باشد. با توجه به اینکه پسوند .com بین المللی بوده و مختص به یک کشور خاص نمی باشد، دارای سرعت بسیار بالایی در ست شدن با سرور می باشد. این موضوع باعث شده تا اغلب افراد در هر کشوری تمایل داشته باشند ساخت سایت com را به سایر دامنه های موجود ترجیح بدهند. ساخت سایت com کمک می کند تا استفاده از یک سایت برای کاربران و همچنین مدیریت سایت برای وبمستر ها ساده و راحت شده و این موضوع باعث گسترش روز افزون استفاده از پسوند .com شده است.

تاثیر غیر مستقیم ساخت سایت com در سئو یا بهینه سازی سایت

شاید هر فردی تا به حال در مقالات بسیار زیادی مطالعه کرده باشد که ساخت سایت com یا هر پسوند دیگری تاثیری در سئو سایت ندارد. در اینجا قصد داریم با توضیحاتی مختصر ثابت کنیم که ساخت سایت com می تواند به صورت غیر مستقیم بر روی بهینه سازی سایت تاثیر گذار باشد. همه ما می دانیم که ساخت سایت com باعث می شود تا اعتماد کاربران به سایت بسیار بیشتر شود. این افزایش اعتبار باعث میشود تا تعداد افرادی که بر روی لینک سایت کلیک می کنند بسیار بیشتر شود.

همه ما می دانیم که ورود افراد بیشتری به سایت باعث می شود تا سئو سایت بهبود یابد. این موضوع می تواند بیان کننده تاثیر غیر مستقیم ساخت سایت com بر روی سئو سایت باشد. از این رو افرادی که قصد دارند سایت بهینه سازی شده ای داشته باشند، بهتر است از خدمات ساخت سایت com استفاده کنند. ساخت سایت com کمک می کند تا بتوان یک سایت را راحت تر بهینه سازی کرد. بهینه سازی سایت برای کسب امتیاز بیشتر و کسب رتبه های بالا در همه موتور های جستجو از جمله گوگل لازم و ضروری می باشد. ساخت سایت com هر چند هزینه های نسبتا بالایی را به دنبال دارد، اما در بهینه سازی سایت تاثیر فراوانی دارد. با ساخت سایت com می توان راحت تر به صفحه اول گوگل که شاهراه اصلی برای سایت های تجاری بوده راه یافت.

 

تاثیر دامنه .com بر سئو سایت

app8090 | ۱۳۹۹-۰۴-۲۶

هم وبلاگ خوبی دارید و هم مطالب خوبی ارسال میکنید بنده هم در زمینه موففیت و محتوای آموزشی فعالیت دارم اگر قصد تبادل لینک دارید امر کنید تا لینک شما رو درج کنم عنوان لینک من رو هر چی دوست داشتین بدید/ http://app8090.ir

0 دیدگاه