عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید

عضویت
arrow_backward بازگشت

برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان باید از کجا شروع کرد؟

اگر به فکر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی هستید، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان ایده ای بسیار جالب و درآمدزایی است. شناخت ویژگی های کلی یک طراحی سایت فروشگاهی موفق، کمک می‌کند تا در ابتدا با دید بهتری وارد این حوزه شویم. ادامه همراه با اطلس ساختار داده، به بررسی قدم های شروع راه‌اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان می‌پردازیم.
 

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان برای فروش چه کالاهایی مناسب است؟

کالای مورد نیاز مخاطبان شما می‌تواند کالاهای اساسی مانند، یک دست مبل مناسب، انواع کتاب و کتابخانه و کمد، میز تحریر،. یک میز و صندلی برای اتاق پذیرایی یا اتاق خواب، انواع قالی و قالیچه ،  یک مبل تک نفره راحتی و ... باشد. انواع لوازم مربوط با دکوراسیون داخلی، مانند انواع پرده، انواع کوسن‌های رنگارنگ، قاب‌های متنوع، آباژوها، انواع مجسمه ها، شلف‌ها، تابلوها و به طور کلی تمامی وسایل تزئینی، از جمله کالاهایی است که در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی به فروش می‌رسد.


شما نیاز کدام دسته از مخاطبان تان را بر طرف میکنید؟

وجود بازارهای متعدد مبلمان و یا دکوراسیون داخلی در سطح شهر ، موجب می شود تا کاربران شما برای پیداکردن کالاهای مورد نیاز خود مجبور باشند وقت زیادی بگذارند. آنها گاهی مجبورند از این سر شهر تا آن سر شهر بروند، قیمت ‌های مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت در حالی تصمیم به خرید بگیرند که هنوز شک و تردید دارند. بسیاری از مشتریان شما در ابتدا حتی نمی‌دانند دقیقا کالای مورد نظر آنها باید چه خصوصیتی داشته باشد. برای مثال اگر به دنبال یک دست مبل برای منزل خود هستند، در انتخاب رنگ پارچه، رنگ چوب و یا مدلی که با بقیه لوازم شان هماهنگ باشد پرسش های زیادی در ذهن شان مطرح می‌شود. با توجه به اینکه شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و لوازم داخلی، کدام یک از دغدغه‌های مشتریان خود را برطرف خواهید کرد، می‌توانید مسیر ورود به این حوزه را مشخص کنید.

 


 

برای داشتن یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان باید از کجا شروع کرد؟

کمک کنید تا کاربران تان خانه بهتری برای خود بسازند!

اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که به دکوراسیون داخلی علاقه هستید و همیشه در حال مطالعه در این حوزه هستید و یا مدرک دانشگاهی معتبری در این زمینه دارید، می‌توانید به عنوان یک مشاورده دهنده حرفه ای در این زمینه وارد عمل شوید و سپس کاربران خود را به سمت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی خود هدایت کنید داشتن یک وبلاگ جذاب و کارآمد که در آن به پرسش های متداول کاربران پاسخ داده شده است، جدیدترین مدل ها و ترندهای دکوراسیون داخلی معرفی شده است و   در نهایت به آن ها کمک می‌کند تا بتوانند خانه بهتری برای خود بسازند! کسب اعتماد و رضایت کاربران تا چیزی است که در نهایت آن ها را به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل میکند. یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای بستر لازم برای داشتن چنین وبلاگی را برای شما فراهم می‌کند.
در صورتی که بخواهید به عنوان مشاور وارد این حوزه شوید، بهتر است به تمامی محصولات موجود در بازار احاطه داشته باشید تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین مدل را به مشتریان خود معرفی کنید. در این صورت پیشنهاد می‌شود که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان خود را به صورت مارکت پلیس (Market place) ایجاد کنید. در طراحی سایت فروشگاهی به سبک مارکت پلیس، شما می‌توانید تولیدکنندگان را  به طور مستقیم به مصرف کنندگان معرفی کنید و به عنوان یک مشاور خرید، با توجه به بودجه و مدل مورد نظر کاربرد، پیشنهادهایی دقیقا مطابق با نیاز کاربران را در اختیار شان قرار دهید.


مشتریان خود را افزایش دهید

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان، یکی از بهترین فرصت هایی است که می‌تواند در اختیار تولیدکنندگان مستقیم این کالاها قرار بگیرد. به طور کلی یک فروشگاه اینترنتی با حذف هزینه های بالای اجاره و نگهداری یک فروشگاه حضوری، موجب کاهش هزینه های جانبی و افزایش سود تولید کنندگان می‌گردد. وقتی شما به عنوان تولید کننده اجناس خود را به صورت مستقیم به کاربران عرضه میکنید، این اختلاف قیمت حتی بیشتر از قبل هم می‌شود. در نتیجه کاربران بیشتری به سمت فروشگاه شما هدایت می‌شوند. شما هم چنین می‌توانید در کنار تولید محصولات خودتان، محصولات سایر همکاران خود را به نیز به فروش برسانید. پس برای داشتن یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان موفق و درآمدزا، لازم است که رابطه کاری خود را با سایر تولیدکنندگان را قوی تر کنید.


 
تبلیعات را فراموش نکنید!

همان طور که یک فروشگاه حضوری برای معرفی و افزایش آگاهی مردم از وجود آن باید تبلیغات هدفمند و گسترده ای انجام دهد، در فضای مجازی نیز برای معرفی فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان خود باید استراتژی های مشخصی داشته باشید. 
شرکت اطلس ساختار داده، با کمک تجربه متخصصین خود آماده ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان به شما همراهان گرامی است. هم چنین برای موفقیت بیشتر در فروش و معرفی یک فروشگاه اینترنتی، کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ، از جمله تولید محتوا، طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، تبلیغات بنری و تبلیغات کلیلکی گوگل نیز در کنار طراحی سایت ، ارائه می‌گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید.